رفتن به محتوای اصلی

5 آموزش رایگان سئو (بهینه سازی سایت) – شماره 5 خیلی مهم است

آموزش رایگان سئوخیلی از تازه واردین به حوزه کارآفرینی اینترنتی می خواهند سایتشان در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد در نبرد جایگاه ها سایتی موفق است که پارا مترهای بیشتری را رعایت کرده باشد.

در ادامه مطالب ویژه سئو که هر کدام می تواند وب سایت شما را به رتبه های بهتر ارتقا دهد، انتخاب کردیم تا مانند یک دستوالعمل آن ها را اجرا کنید. اگر می خواهید برنده نبرد باشید باید صبور، منظم و با استمرار به فعالیت خود درخصوص سئو سایتتان ادامه دهید.

 

آموزش شماره یک

صفر تا صد متا تگ توضیحات برای سئو

بخشی از آموزش

چطور برای متای تگ توضیحات متن حرفه ای بنویسیم:

۱. مهم ترین بخش کار خود را مشخص کنید و دقیقاً به همین قسمت اشاره کنید سایر بخش ها خیلی برای مخاطب مهم نیستند.

۲. از جملات دقیق و شفاف استفاده کنید کاری کنید به راحتی منظور شما را متوجه شوند و مطمئن باشند به سایت درست هدایت می شوند.

۳. به مهم ترین سوال مخاطبین خود پاسخ دهید اگر بدانید سوال دقیق مخاطب شما چیست با این کار به راحتی ترافیک به سایت شما منتقل می شود.

۴. مخاطب خود را در الویت اول قرار دهید به طوری که حتی ساده ترین اطلاعات را دست کم نگیرید و تا سطح آگاهی مخاطبین ساده سازی کنید.

۵. می توانید از داستان استفاده کنید و دقیقا در قسمتی جالب دعوت به ورود به سایت خودتان کنید.

خواندن ادامه

 

آموزش شماره دو

13 نکته مهم بهبود تجربه کاربری در سئو:

بخشی از آموزش

تجربه خوب کاربر به‌طور چشمگیری باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود، درنتیجه نادیده گرفتن آن فاجعه به بار می‌آورد. در ادامه می‌آموزید که موقع تست یک وب‌سایت برای سئو و بهبود تجربه کاربری به دنبال چه چیزی باید بگردید.

تعیین چهارچوب ذهنی صحیح:
اطلاعات تنها جنبه مهم نیست بلکه روش هم ضروری است. برای شروع بهینه‌سازی سئو و تجربه کاربری باید ابتدا اهدافتان را مشخص کنید.

هدف وب‌سایتتان چیست؟

می‌خواهید بفروشید؟

می‌خواهید ترافیک جذب کنید؟

می‌خواهید افراد روی تبلیغاتتان کلیک کنند؟

بعد مطمئن شوید که مخاطبانتان را می‌شناسید.

اگر تابه‌حال خودتان چیزی در اینترنت سفارش ندادید، حتماً این کار را انجام دهید. بی‌شک پیش از انجام خرید ساعت‌ها جستجو می‌کنید تا مطمئن شوید محصولی که می‌خرید کاملاً برای شما مناسب است. همین کار را برای کاربرانتان نیز انجام دهید یعنی به آن‌ها اطمینان دهید که محصول پیشنهادی شما برای آن‌ها مناسب‌ترین است. پس ابتدا آن‌ها را بشناسید و برایشان Personas (سندی حاوی یک سری اطلاعات مربوط به کاربران/خریداران بالقوه) ایجاد کنید.

کمی دقیق‌تر: حال به نحوه بهینه‌سازی هم‌زمان سئو و بهبود کاربری می‌پردازیم.

خواندن ادامه

 

آموزش شماره سه

3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد

بخشی از آموزش

وقتی تاکتیک های سئوتان جواب نداد، چه کار باید بکنید؟

آنچه اغلب افراد نادیده می‌گیرند این است که یک وبلاگ باید ارزش بر سایت بیفزاید و خریداران موجود و بالقوه را درگیر کند و یک سکوی پرش باشد. اما وبلاگ‌ها حتی پس از شکست خوردن در جذب ترافیک و تولید نتیجه همچنان تمایلی به تغییر روش ندارند. آنچه سئو را جذاب می‌کند امتحان کردن تاکتیک های سئو جدید است. وقتی یک پروژه سر زمان مشخص‌شده به پایان نمی‌رسد، بهترین کار این است که آن پروژه را ببندید. کنار گذاشتن یک تاکتیک سئو که کار نمی‌کند حرکت هوشمندانه‌ای است اما می‌تواند خیلی دشوار باشد.

۱- پذیرش فرضیات: با فرضیه‌ای که تائید نشده شروع نکنید. پیش از تعیین تاکتیک‌های سئوتان ابتدا هدفی که می‌خواهید را مشخص کنید، مثلاً هدفتان جذب ترافیک است، تاکتیک‌هایی که منجر به جذب ترافیک می‌شود را مشخص کنید. بعد از فرضیات اثبات‌شده‌ای که منجر به نتیجه می‌شود استفاده کنید. درواقع باید فرضیات اثبات‌شده‌ای که منطبق باهدفتان است را برگزینید.

۲- دانستن تاریخچه: تاریخچه تاکتیک های سئو موردنظرتان را پیدا کنید. اگر یک شخص یا یک مجموعه سئوکار قبلاً از یک تاکتیکی استفاده کرده آن را بیابید، بررسی کنید و میزان موفقیت آن را بسنجید. در فضای رقابتی موتورهای جستجو همه افراد به دنبال موفقیت‌اند، اما اینکه هر کس از کدام تاکتیک های سئو استفاده کرده حائز اهمیت است. توجیهتان برای پایان دادن به یک تلاش باید بر اساس داده‌ها، تجربیات واقعی و یا پژوهش ثانویه باشد، به‌این‌ترتیب می‌توانید از یک تاکتیک شکست‌خورده برای خودتان یک محافظ بسازید که شما را در برابر شکست‌های بعدی محافظت می‌کند.

خواندن ادامه

 

آموزش شماره چهار

۵ کلید روانشناسی در سئو برای حرفه ای ها

بخشی از آموزش

افراد راجع به نحوه استفاده خود از اینترنت چگونه فکر می کنند؟
هرچه که بازار هدف تان را بیشتر بشناسید کارایی کسب و کارتان بهتر خواهد شد. ابتدا باید نیازهای افراد را بشناسید و بدانید دنبال چه هستند حتی پیش از آنکه خودشان تشخیص دهند. روانشناسی در سئو به شما کمک می کند تا بازار هدف تان را دقیق تر بشناسید. شما باید بدانید که افراد هنگام جستجوی آنلاین به دنبال چه هستند و شما چطور می توانید آنچه مورد نیازشان است به بهترین شکل به آنها بدهید. برای موفقیت سئو باید روانشناسی بازار را بدانید و برای بهبود سایت تان استفاده کنید.

۱- چه چیزی رفتار خریدار آنلاین شما را هدایت می کند؟
تحقیق راجع به کلمه کلیدی به شما برای شناسایی آنچه افراد به منظور یافتن محصول یا خدمت تان استفاده می کنند، کمک می کند اما دانستن دلیل روش انتخابی برای جستجو مفیدتر است. به عنوان مثال افرادی که جستجوی خود را با عبارت “چه طور…..” آغاز می کنند، کاربران مقدماتی هستند که به دنبال یک استاد ماهر برای خود می گردند. این افراد دنبال اطلاعات مستقیم، آسان برای یافتن، خواندن و فهمیدن و اجرا کردن هستند. افرادی که جستجو را با عبارت “چرا…… ” آغاز می کنند، هنگام حال تحقیق هستند و به دنبال یک پاسخ اند.

۲- درک کاربر کلید است:
چشم انداز منحصر به فرد شرکت برای افراد توضیح می دهد که چرا باید شما را از میان این همه انتخاب کنند و از آن مهم تر نشان دادن اهمیت و درک کاربر از طریق محتواهای سایت و…. است. به خاطر داشته باشید کسی علاقه ای به خواندن صفحه ای که اختصاص داده شده به تعریف از محصول یا خدمت عالی شما، ندارد و قطعا چنین صفحه ای منجر به تبدیل نمی شود. پس برای قانع سازی افراد به انتخاب شما باید ارزش را نشان دهید. استراتژی سئوتان باید نشان دادن ارزش محصول یا خدمت تان باشد. عکس و فیلم خیلی بهتر از یک متن می توانند توصیف گر باشند. فقط تگ alt و ویدئو transcript را فرامش نکنید تا گوگل بتواند آنها را ببیند.

۳- شناسایی کلمات کلیدی طولانی برای درک نیازها:
کلمات کلیدی طولانی عباراتی هستند شامل ۳ تا ۵ کلمه که در استراتژی سئو بسیار قدرتمندند چون حجم جستجو برای آنها کمتر است  رقابت کمتر و کسب رتبه آسان تر می باشد. افراد در جستجوی راه حل هایی هستند که آماده خریدند. کلمات کلیدی طولانی را طوری بچینید که به آن بچسبند، انباشتن کلمات کلیدی افراد و موتورهای جستجو را از سایت تان دور می کند زیرا احساس بیهودگی به آنها می دهد.

خواندن ادامه

 

آموزش شماره پنج

سئوی سایت: یک نکته مهم

بخشی از آموزش

احتمالا شما هم بدنبال کسب رتبه های بهتر در گوگل هستید. سئوی سایت یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از پرقدرت ترین روش ها برای ایجاد بازدیدکننده برای وب سایت و در نتیجه کسب و کار اینترنتی شماست .

اما یک سوال بسیار مهم در اینجا برای بسیاری از کسانی که وارد دنیای سئو می شوند پیش می آید چگونه باید به رتبه های بالاتر دست یافت؟

آیا سئو فقط تکنیک است یا عوامل دیگری هم در کسب رتبه خوب موثر هستند؟

اگر سایت من تازه کار باشد٬ برای آن چه کاری باید انجام دهم.

اینها و بسیاری سوالات دیگر در ذهن اکثر کسانی که سایت دارند و علاقه مند به کسب درآمد از آن هستند وجود دارد.

امروز می خواهیم به یک نکته مهم در سئوی سایت بپردازیم و آن این است که اگر قرار باشد کل فعالیت های شما را در زمینه سئوی سایت تان را به ۱۰۰۰ تقسیم کنیم به ترکیب زیر دست خواهیم یافت:

امروزه سئو شامل ۲۰٪ تکنیک و ۸۰٪ استراتژی است.

کدام استراتژی ها می توانند ۸۰٪ کلیدی و مهم سئوی سایت شما را فراهم کنند. در زیر به چند استراتژی مهم به اختصار پرداخته ایم.

خواندن ادامه

 

آموزش شماره شش

کتاب 200 فاکتور سئو

seo-200-factor-cover-3d_nj4fr1

شاید خیلی از کاربران سایت فکر می کنند که وان کلیک متخصص در سئوی سایت است٬ ولی تخصص اصلی و مهم وان کلیک وب مستری است و سئو تنها یکی از بخش های وب مستری است.

برای اینکه به کاربران عزیز سایت که همیشه در کنار ما هستند یک هدیه داده باشیم٬ تیم تولید محتوای ما تصمیم گرفت ۲۰۰ فاکتور سئو را با کیفیت بسیار خوبی منتشر کند.

دانلود کتاب

 

 

اگر می خواهید سئو کار شوید و از سئو درآمد کسب کنید می توانید از محصول زیر بازدید کنید.

بسته جامع آموزش سئو

این محصول ترکیب جامع ترین محصولات سئو وان کلیک است شما می توانید با دیدن این بسته تبدیل به یک سئو کار حرفه ای شوید و بابت این تخصص درآمد کسب کنید.

فراموش نکنیم کلید موفقیت اقدام با علم است.

کاملترین آموزش سئو را شروع می کنم.

کسری رفالیان

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست .
مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا