افزایش رتبه سایت در گوگل چیست ؟ بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت

گارانتی ۱۰۰ % بازگشت وجه برای افزایش ترافیک

بهینه سازی وب سایت Search Engine Optimization یک هنر است که وب سایت شما را بهینه سازی می کند تا برای موتورهای جستجو نمایان شود و رتبه مناسبی در هنگام جستجوی کاربران اینترنت داشته باشید .

صدها موتور جستجو در دنیا وجود دارد که گوگل مهم ترین آنهاست ، اغلب این موتورهای جستجو هر روزه در حال جمع آوری اطلاعات وب سایت ها و رتبه بندی آنها هستند ، این رتبه بندی ها توسط الگوریتم های خاص که بر عواملی همچون : رقابت ، مرتبط بودن کلمات کلیدی ، لینک های ورودی ، لینک های داخلی و … متمرکز هستند ، صورت می گیرد .

چرا وب سایت شما نیاز به افزایش رتبه سایت در گوگل دارد ؟

  • در هر ماه ۱۳۱ میلیارد جستجو در وب انجام می شود

در هر دقیقه ۰۰۰ ۹۰۰ ۲ جستجو

در هر ساعت ۰۰۰ ۰۰۰ ۱۷۵ جستجو

یعنی در هر روز ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۴ جستجو

 

  • بیش از ۱/۳ مردم دنیا به اینترنت دسترسی دارند .
  • ۶۱% از کاربران جهانی اینترنت بصورت آنلاین دنبال محصولات می گردند.
  • ۵۷% از بینندگان تلویزیون همزمان در حال کار کردن در وب هستند .

 

شما با بهینه سازی وب سایت تان برای کسانی که که در جستجوگرها به دنبال محصولات یا خدمات می گردند ، خود را نمایان می کنید و از این طریق ترافیک بیشتری را جذب وی سایت خود می کنید ، افزایش ترافیک موجب افزایش فروش و اثر گذاری وب سایت شما می شود .

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو پروسه ای پیچیده دارد که مرحله به مرحله بر روی سایت شما اجرا می گردد.

با اجرای پروسه سئو شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیدا می کنید . این جایگاه مناسب موجب افزایش ترافیک وب سایت شما می شود .

 چگونه رتبه سایت شما را در گوگل افزایش می دهیم ؟

سه مرحله زیر بر روی وب سایت شما اجرا می گردد ، این سه مرحله شاید موجب افزایش آنی فروش وب سایت شما نشود اما موجب افزایش ترافیک خواهد شد . قطعا بعد از اجرای سئو بر روی وب سایت شما ممکن است از نتایج بدست آمده تعجب زده شوید .

مرحله ۱ :افزایش ترافیک به وب سایت شما

بهینه سازی وب سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی مناسب
راه اندازی و به روز رسانی وبلاگ ، وبلاگ ، وبلاگ و نگهداری وبلاگ . (این بخش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است )
ایجاد صفحات فرود ، بهینه سازی با محتوا و کلید واژه های اقناع کننده و پرکاربرد .

مرحله دوم :تبدیل بازدیدکنندگان شما به علاقه مندان واجد شرایط :

تحقیق بر روی کلمات کلیدی و فیلتر کردن کلمات کلیدی مناسب و نا مناسب
ایجاد  Call To Action (فراخوان برای اقدام ) بر روی صفحات فرود .

مرحله سوم :تبدیل علاقه مندان واجد شرایط به خریداراناستفاده از ابزارهای آنالیز برای بررسی کسانی که می توانند به خریداران تبدیل شوند
پی گیری علاقه مندان و رساندن آنها به نقطه فروش

 

بهینه سازی وب سایت