رفتن به محتوای اصلی
جایگاه سازی برند – بخش دوم

جایگاه سازی برند – بخش دوم

جایگاه سازی برند – بخش دوم کسری رفالیان گاها” شرکتها تبلیغات خوبی دارند .نیروی فروش خوبی هم دارند .کمپین عالی نیز هم ترتیب می دهند و میلیونها تومان پول خرج می کنند اما شکست می خورند . نکته مهم این…

این پست فقط برای اعضاء در دسترس است.

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست .
مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

برگشت به بالا