۱۰ عامل وب سایت های جهشی و ۳۶۰ درجه

۱۰ عامل وب سایت های جهشی و ۳۶۰ درجهوب سایت های جهشی و موفق با پرداختن به این ۱۰ عامل اساسی فاصله بسیار زیاد با رقبا پیدا کرده اند . استفاده از صفحات اول قدرتمند و تاثیر گذار ٬ گرافیک های حرفه ای و می نیمال ٬ وبلاگ های به روز ٬ محتواهای ارزشمند و منحصربفرد و … این وب سایت را به وب سایت های ۳۶۰ درجه تبدیل کرده است .

 

سلام به اعضای شبکه وایت برد

همین الان کتاب 10 تخصص پولساز بازاریابی اینترنتی را دانلود کنید!

امروز می خوام درباره ۱۰ نکته  وب سایت ۳۶۰ درجه با شما صحبت کنم و اینکه چطوری می توانیم یک سایت موثر و مفید را داشته باشیم؟

نکته اول این است که وقتی شما می خواهید یک سایت ۳۶۰ درجه داشته باشید باید ۱۲ عامل اساسی در طراحی صفحه اول آن را رعایت کنید بنابراین با رعایت کردن ۱۲ عامل اساسی در طراحی صفحه اول می توانید یک صفحه موثر تر و جاذب ترافیک بازدیدکنندگان را داشته باشید.

نکته دوم که به اصطلاح مهم هم است گرافیک می باشد. گرافیک برای جذب مخاطبین مهم است البته نباید در استفاده از گرافیک اغراق کرد اما یک گرافیک موثر  و کارآمد که هماهنگ با اهداف شما باشد می تواند کمک کند که شما فروش بیشتری را در سایتتان داشته باشید .

نکته سوم تولید محتواست و بازاریابی محتوا. دقت کنید که تولید محتوا یعنی ما بتوانیم محتوای اصیل و مرتبط با حوزه کاریمان را تولید بکنیم بنابراین از تولید محتوایی که اصیل نیست و مرتبط با حوزه کاری و یا فضای کاری ما نیست بپرهیزید و از اینکه هر محتوایی را در سایتتان قرار دهید جلوگیری کنید.

نکته بعدی تولید علاقه مندان است و مهم تر از آن تبدیل علاقه مندان به مشتریان است.

بسیاری از شرکت هایی که من به آنها مشاوره می دهم مشکل بزرگشان این است که شاید در روز صدها بازدید کننده را به سایتشان جذب می کنند اما هیچ اطلاعاتی از این افراد در سایتشان جمع آوری نمیشود،تولید علاقه مند یعنی شما یک بازدیدکننده عادی را به  یک علاقه مند تبدیل کنید و بعد به وسیله پروسه هایی که انجام می دهید می توانید آنها را به یک مشتری تبدیل کنید و بعد از آن هم خریدهای متوالی را به این مشتری ها ارائه کنید.

نکته بعدی که بسیار بسیار مهم است و می توانم بگویم که یکی از عوامل شکست یا موفقیت وب سایت ها می تواند باشد صفحه محصول است.

صفحه محصول صفحه ای است که بر اساس آن بازدیدکننده و خریدار تصمیم می گیرد. بنابراین در طراحی و ایجاد صفحه محصول سعی کنید که تکنیک های اصول اساسی را یاد بگیرید و انجام دهید.

وب سایت های جهشی

ما در دوره وب سایت ۳۶۰ درجه یک مبحث کامل درباره طراحی صفحات محصولات داریم که می توانید از بخش محصولاتمان آن را خریداری نمایید.

نکته بعدی بهینه سازی است. بهینه سازی یکی از راه های ایجاد ترافیک است که در ویدئو های قبلی درباره آن صحبت کرده ایم.

اما توجه شما را جلب می کنیم به این نکته که بهینه سازی یکی از راه هایی است که با استفاده از بازاریابی محتوا و توام شدن این دو بخش با همدیگر می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهدو آن ترافیک موثر است یعنی کسانی که به دنبال محصول شما هستند.

قسمت بعدی رسانه های اجتماعی است، رسانه های اجتماعی امروزه تاثیر بسیار بسیار زیادی در بخش بازاریابی و فروش محصولات دارندو در معرفی برندها نباید از آنها غافل باشیم و باید یک برنامه ریزی منسجمی برای آن داشته باشید و بتوانید از رسانه های اجتماعی استفاده موثر بکنید.

قسمت بعدی وبلاگ ها هستند. همیشه باید وبلاگ به روز داشته باشید؛ در حوزه کسب و کار خودتان، در حوزه صنعتی که کار می کنید در وبلاگتان بنویسید و افراد را از طریق وبلاگ به وب سایتتان راهنمایی کنید.

درباره وبلاگ صحبت های زیادی می توان کرد اما در این زمان کم فرصتش نیست اما این نکته را به شما بگویم که وبلاگ می تواند یکی از ورودی های موثر برای تولید و تبدیل علاقه مندان باشد.

قسمت نهایی هم بازاریابی اینترنتی است و یا همان اینترنت مارکتینگ که می تواند یکی از مهم ترین بخش های برنامه موفقیت وب سایت شما باشد و وب سایت شما را به یک وب سایت ۳۶۰ درجه تبدیل کند.

امیدوارم نکاتی را که امروز گفتم برای شما مفید بوده باشد و توجه شما را به این نکته جلب می کنم که ما یک دوره ۱۰ جلسه ای کاملی برای پیاده سازی و اجرا و آموزش همین نکاتی که خدمت شما عرض کردم داریم.

روز خوبی داشته باشید.

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی هستم . نزدیک به ۱۲ سال است در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالم . عاشق آموزش و کمک به کسب و کارها برای رشد و بهینه سازی هستم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *