۲ تغییر مهم بازاریابی

۲ تغییر مهم بازاریابیدر دوران جدید اقتصادی ٬ روش های بازاریابی تغییرات اساسی داشته است و یکی از آنها این است که کسب و کارها اکنون باید بدنبال جذب علاقه مند باشند تا مشتری احتمالی .

دیگر نمی توان مطمئن بود که هر کسی که به کسب و کار ما مراجعه می کند حتما از ما خرید کند ٬ چرا که گزینه های متعددی برای افراد و در مقابل آنها وجود دارد .

بنابر این باید سعی کنیم هر چقدر می توانیم علاقه مندان بیشتری را جذب کسب و کارمان کنیم . و مهم تر از این ٬ اطلاعات آنها را در نرم افزار CRm یا مدیریت ارتباط با مشتریان ذخیره کنیم تا بتوانیم با استفاده از بازاریابی چند مرحله ای آنها را تبدیل به خریدار و مشتری نماییم  .

 

 

 

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی هستم . نزدیک به ۱۲ سال است در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالم . عاشق آموزش و کمک به کسب و کارها برای رشد و بهینه سازی هستم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *