رفتن به محتوای اصلی

استراتژی‌های صفحه پرداخت به‌منظور بهبود نرخ تبدیل (3)

استراتژی های صفحه پرداخت
1. استراتژی‌های صفحه پرداخت به‌منظور بهبود نرخ تبدیل (1)
2. استراتژی‌های صفحه پرداخت به‌منظور بهبود نرخ تبدیل (2)
3. استراتژی‌های صفحه پرداخت به‌منظور بهبود نرخ تبدیل (3)
4. استراتژی‌های صفحه پرداخت به‌منظور بهبود نرخ تبدیل (4)

استراتژی‌های صفحه پرداخت به‌منظور بهبود نرخ تبدیل (3)برای بسیاری از صاحبان وب‌سایت، سبد خرید رهاشده و افت نرخ تبدیل در صفحه پرداخت یک واقعیت تلخ تجارت الکترونیک به نظر می‌رسد اما نباید این‌گونه باشد. شما می‌توانید با ارائه هر آنچه موردنیاز خریدار است برای اتخاذ تصمیم بااطلاع و اعتماد در صفحه پرداخت، نرخ تبدیل خود افزایش دهید. اکنون ما چک‌لیستی مفید برای افزایش نرخ تبدیل از طریق بهینه‌سازی صفحه پرداخت تهیه‌کرده‌ایم که شامل بخش‌های: طراحی و طرح‌بندی – بهینه‌سازی جزئیات محصولات – پرداخت و حمل‌ونقل – جایزه و پیشنهادهای ویژه است و در این مقاله به بخش پرداخت و حمل‌ونقل می‌پردازیم.

پرداخت و حمل‌ونقل:

این قسمت اولین جایی است که اغلب کسب‌وکارها به آن بی‌توجه هستند. در ادامه نکاتی مربوط به این قسمت بیان می‌شود که تصمیم خرید را برای افراد آسان‌تر می‌کند:
1- حمل‌ونقل رایگان برای خرید بالاتر از میزانی مشخص:
مبلغی را تعیین کنید تا افراد با خرید بیشتر از آن از امکان حمل‌ونقل رایگان بهره‌مند شوند. این امر موجب می‌شود تا افراد تلاش کنند خرید خود را به آن مبلغ موردنظر برسانند. در بالای صفحه نواری بیفزایید که نشان دهد فرد با اضافه کردن هر قلم به سبد خرید خود چه میزان به حمل‌ونقل رایگان نزدیک شده.
2- ارائه روش‌های حمل‌ونقل و پرداخت متعدد:
اجازه دهید که کاربر تصمیم بگیرد با چه سرعتی می‌خواهد سفارش خود را دریافت کند. همه دوست ندارند خود را به‌زحمت بیندازند و به سراغ کیف پولشان بروند برای پیدا کردن کارت اعتباری، ممکن است تعداد زیادی از خریدارانتان تمایل به استفاده از سرویس‌های آنلاین داشته باشند.
3- درج میزان تغییر قیمت:
همه از معامله خوب لذت می‌برند. اگر قیمت را کاهش داده‌اید، قیمت اولیه و فعلی را نمایش دهید تا افراد ترغیب به خرید محصول در زمان حراج شوند. با نمایش هر دو قیمت افراد متوجه می‌شوند که چه مقدار از پولشان پس‌انداز شده و راحت‌تر دکمه پرداخت را فشار می‌دهند.
4- زمان تقریبی حمل‌ونقل:
پس از انتخاب روش حمل‌ونقل توسط مشتری بسیار عالی است که زمان تقریبی خروج بسته از محل شما یا زمان رسیدن آن به دست مشتری را به وی اعلام کنید تا بدانند چه زمان باید منتظر بسته خود باشند.
5- اگر نیاز به اطلاعات خاصی دارید علت آن را ذکر کنید:
اگر می‌خواهید اطلاعاتی مانند تاریخ تولد یا شماره تلفن فرد را بگیرید دلیل آن را ذکر کنید به‌این‌ترتیب بیشتر احتمال دارد که این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. تنها اطلاعاتی را بگیرید که واقعاً به آن‌ها نیاز دارید، نه مواردی که برای تکمیل پایگاه داده‌هایتان خوب است داشته باشید.

می خواهم بازاریابی اینترنتی یاد بگیرم

منبع وان کلیک: بهینه سازی نرخ تبدیل

افسانه عسگری

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا