رفتن به محتوای اصلی

دانلود فیلم اول: یک فرصت و شغل بی نظیر

فرصت بی نظیر کسب درآمد از وب مستریدر این فیلم در مورد یک فرصت بی نظیر برای داشتن یک شغل و حتی یک کسب و کار موفق صحبت می کنیم.

شرایط ایران در حال تغییر است و این تغییرات موجب ایجاد روش ها و شغل های جدید می شود.

خبری که هیچ کدام از همکاران ما به شما نخواهند داد همین است بازار بزرگی در ایران در حال شکل گیری است این بازار فرصتی نیست جز ….

اگر بدنبال پاسخ سوال های خود هستید . ویدئوی آموزشی زیر را دانلود کنید .

پس از دیدن فیلم آموزشی می توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه ارسال کنید .

( اطلاعات این صفحه بصورت مرتب تغییر می کند  )

فیلم اول: معرفی یک فرصت بی نظیر برای داشتن شغلی پولساز

3arrows

فرصت بی نظیر کسب درآمد از وب مستری

 

 

 

 

 

لینک اول: دانلود فیلم اول فرصت بی نظیر داشتن یک شغل پولساز
(دانلود بدون نیاز به ثبت نام و براحتی)
لینک دوم: دانلود فیلم اول فرصت بی نظیر داشتن یک شغل پولساز
مدت زمان فیلم: ۹ دقیقه و ۴۷ ثانیه
فرمت: mp4

مسابقه فرصت بی نظیر :

لطفا پاسخ سوالات را در پایین همین صفحه در بخش دیدگاه ارسال کنید.نتیجه مسابقه روز یک شنبه در همین صفحه اعلام خواهد.

سوال اول:
در سئوی سایت به ترتیب کدام کارها باید انجام شود؟(ترتیب درست را شما بنویسید)
۱. ایجاد بک لینک
۲. تولید محتوای اصیل
۳. on-page
۴. ایجاد لینک های داخلی
سوال دوم:
در صفحه فرود چه منویی حتما باید باشد؟
۱. منوی اصلی
۲. لینک صفحه اول
۳. لینک درباره ما
۴. لینک محصولات
۵. کلیه منوها باید حذف شوند
سوال سوم:
کدام یک روش تبدیل نیست؟
۱. ایجاد ترافیک
۲. خرید از سایت
۳. تکمیل یک فرم در سایت
۴. دانلود ebook
۵. بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
سوال چهارم:
کدام ابزار برای تحلیل سایت نیست؟
۱. الکسا
۲. گوگل انالیتیکس
۳. gtmetrix
۴. google webmaster tools
۵. google trends
سوال پنجم:
نقشه گرمایی heat map بر اساس چه مکانیزمهایی کار می کند؟
۱. ردیابی چشم
۲. ردیابی موس
۳. ردیابی تعداد کلیک
۴. مدت زمان باقی ماندن در سایت
۵. pattern F

جوایز وان کلیکی

جایزه برای ۳ نفر:
بین کسانی که امتیازهای بالاتری را کسب کنند قرعه کشی شده و به ۳ نفر جوایز بسیار ویژه ای داده خواهد شد.
برای اطلاع از جوایز به انتهای فیلم مراجعه کنید.

برندگان مسابقه اول:

برنده جایزه اول : حمید رمضانی ( DVD جدیدترین کارگاه وان کلیک – فاتحان سبدهای خرید)

فاتحان سبدهای خرید: ساخت فروشگاه اینترنتی پولساز

برنده جایزه دوم: askarinezhad ( فیلم کارگاه وب سایت های پولساز)

برنده جایزه سوم: ashkan parsa  (برنده فیلم متون حرفه ای با پترن f و z)

تولید متون حرفه ای با پترن f

دانلود فیلم قرعه کشی مسابقه اول:

فیلم قرعه کشی مسابقه اول وب مستری

جواب سوالات مسابقه اول:

برای مشاهده پاسخ سوالات مسابقه اول فیلم زیر را دانلود کنید. پاسخ سوالات مسابقه وب مستری

 

 

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی هستم . نزدیک به ۱۲ سال است در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالم . عاشق آموزش و کمک به کسب و کارها برای رشد و بهینه سازی هستم .

برای این نوشته 32 نظر ثبت شده است
  1. سوال اول:
    تولید محتوای اصیل
    ایجاد لینک های داخلی
    on-page
    ایجاد بک لینک

    سوال دوم:
    ۵. کلیه منوها باید حذف شوند

    سوال سوم:
    ۵. بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت

    سوال چهارم:
    ۵. google trends

    سوال پنجم:
    ۳. ردیابی تعداد کلیک

  2. سلام دوستان گرامی وان کلیک دوستانی که برنده جایزه شدن تبریک عرض می کنم امیدوارم که بتوانند از این محصولات به خوب استفاده کنند
    فقط یک سوال این افراد به صورت رندم انتخاب شدن یا نه اینکه ایشان جواب درست را دادن و بر اساس جواب درست انتخاب شدن . با سپاس

    1. درود بر شما عضو عزیز

      هر سوال امتیاز مشخصی داشت و تمام شرکت کنندگان ابتدا امتیازاتشان محاسبه شد.
      سپس بر اساس کسب بالاترین امتیاز دسته بندی شدند و در صورتی که در هر رده تعداد نفرات بیشتر از یک نفر بود قرعه کشی انجام شد.
      مثلا برای جایزه دوم ۷ نفر امتیاز ۳۸ را کسب کردند و میان آنها قرعه کشی شد.
      البته مسابقه دوم چون معیار دقیق و مشخصی وجود ندارد میان همه شرکت کنندگان قرعه کشی می شود. فیلم قره کشی مسابقه اول هم در همین صفحه است می توانید مشاهده فرمایید.

  3. با سلام و خسته نباشید
    جواب سوال یک به ترتیب : تولید محتوای اصیل – ۳. on-page-ایجاد لینک های داخلی -ایجاد بک لینک
    سوال ۲ :لینک صفحه اول
    سوال ۳: بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
    سوال چهارم:
    ۵. google trends
    سوال پنجم:
    ۲. ردیابی موس

  4. سوال اول:
    تولید محتوای اصیل ؛ on-page؛ ایجاد لینک های داخلی؛ ایجاد بک لینک
    ===========================================================================
    سوال دوم:
    گزینه۵: کلیه منوها باید حذف شوند
    ===========================================================================
    سوال سوم:
    گزینه۵: بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
    ===========================================================================
    سوال چهارم:
    گزینه۵: google trends
    ===========================================================================
    سوال پنجم:
    گزینه ۲: ردیابی موس

  5. با سلام و عرض احترام
    جواب سوال اول: به ترتیب تولید محتوای اصیل -ایجاد لینک داخلی-on page-ایجاد بک لینک

    جواب سوال دوم:کلیه منوها باید حذف شوند

    جواب سوال سوم: بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت

    جواب سوال چهارم:google trends

    جواب سوال پنجم: ردیابی ماوس

  6. سلام؛
    روز عالی متعالی
    با اجازه از دوستان واساتید گرام از تشریح جواب پرهیز نموده با توجه به گزینه ها یک جواب انتخاب و مرقوم می گردد.
    پاسخ سوال اول:
    تولید محتوا ی مرتب با نوع فعالیت
    On- page
    ایجاد لینک داخلی
    ایجاد بک لینک
    ———————————————————————————————————-
    پاسخ سوال دوم :
    کلیه منوها می بایست حذف شود( بدون منو باشد )
    ————————————————————————————————————
    پاسخ سوال سوم :
    خرید از سایت روش تبدیل نیست( در واقع سه مورد ایجاد ترافیک ، ای بوک ، پر کردن فرم ، نگه داشتن بیشتراز سه دقیقه با توجه به محتوای خوب می تونه موثر باشه برای ماندن فرد در سایت تا تبدیل به خرید شود )
    ————————————————————————————————————
    پاسخ سوال چهارم:
    گوگل ترند
    ————————————————————————————————————
    پاسخ سوال پنجم :
    موس – چشم ( در واقع در نقشه گرمایی دریابی موس در اولیت ) می باشد
    ممنون از چالشی که بوجود آوردید به جهت محک آموخته ها
    دوستان گرامی در پناه حق و پاینده باشید.
    ————————————————————————————————————

  7. خب با دانشی که من تا الان در سئو و بازاریابی بدست آوردم جواب سوال ها رو میدم امیدوارم درست باشه!!!
    سوال اول:
    خب از این چهار مورد, مورد دوم و چهارم که مربوط به گزینه سوم یعنی
    on page میشه و مورد چهارم مربوط به of page میشه. پس اول on page و بعد of page

    حالا سوال دوم:
    راستش من هر چی در مورد صفحه فرود خوندم بازم درست نفهمیدم چیه چیزی که فهمیدم همون صفحه اول هست فقط.!!!حالا به نظرم منو اصلی سایت باید باشه که بازم به نظرم داخل منو اصلی سایت هم لینک صفحه اول هم لینک درباره ما و هم لینک محصولات داخلش قرار میگیرن همچنین تماس با ما و هم چنین چند لینک مهم دیگه.

    سوال سوم:
    راستش نمیدونم روش تبدیل چی هست اصلا!!! ولی به نظرم منظورتون جذب کاربر است و یک چیزی تو همین مایه ها اگر اینجوریه پس خرید از سایت و تکمیل فرم در سایت هر دو گزینه خوبی میتونه باشه چرا چون به این وسیله ما کاربر رو جذب کردیم و یک اطلاعاتی ازش بدست میاریم که مهمترینش بدست اوردن ایمیل کاربر هست و میشه ازش استفاده کرد

    سوال چهارم:
    راستش رو بخواین در مورد بعضی از این گزینه ها ی این مورد هم چیزی نمیدونستم پس یک سرچی تو گوگل زدم و به نتیجه های خوبی رسیدم
    اگر بخوام بگم انگار که همشون به یک شکلی میشه برای تحلیل سایت ازشون استفاده کرد پس نمیشه بگی یکی از این گزینه ها برای تحلیل سایت نیست.بالاخره همشون به یک شکلی یک نقشی دارن.

    سوال پنجم:
    آقا سوال زیر دیپلم بپرسین خب!!!! به نظرم ردیابی چشم میشه
    لطفا جواب سوال ها رو هم قرار بدین بعد از مسابقه ببینم چقدر بلد بودم

  8. سلام خسته نباشید
    پاسخ سئوال اول:
    تولید محتوای اصیل
    ایجاد لینک داخلی
    on page
    ایجاد بک لینک
    پاسخ سئوال دوم:
    کلیه منوها باید حذف شوند
    پاسخ سئوال سوم:
    بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
    پاسخ سئوال چهارم:
    google trends
    پاسخ سئوال پنجم:
    ردیابی ماوس

  9. درود و خدا قوت

    ۱. به ترتیب: تولید محتوای اصیل، ایجاد لینک های داخلی، on-page، ایجاد بک لینک
    ۲. در صفحه فرود کلیه منوها باید حذف شوند.
    ۳. بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت جزو روش های تبدیل نیست.
    ۴. google trends ابزار مناسبی برای تحلیل سایت نیست.
    ۵. Heat Map بر اساس ردیابی چشم و ردیابی موس کار میکند.

    موفق باشید 🙂

  10. سوال ۱ :
    تولید محتوای اصیل -ایجاد لینک داخلی-on page-ایجاد بک لینک
    سوال ۲ :
    کلیه منوها باید حذف شوند.
    سوال ۳:
    بازدید بالاتر از ۳ دقیقه
    سوال چهارم :
    google trends
    سوال چنجم :
    ردیابی ماوس

  11. سلام و خسته نباشید
    سوال ۱ : تولید محتوای اصیل ،on-page ، ایجاد لینک های داخلی ، ایجاد بک لینک
    سوال ۲ : لینک محصولات
    سوال ۳ : ایجاد ترافیک ، خرید از سایت
    سوال ۴ : google trends
    سوال ۵: ردیابی چشم

  12. سوال اول: مطلب اصیل-سئوی داخلی یا آن پیج-لینک داخلی-بک لینک یا لینک سازی خارجی

    سوال دوم: کلیه منوها حذف شود(اما از نظر من یک صفحه ای که هدایت به صفحه اصلی نمی کند باعث عدم اعتماد می شود)

    سوال سوم: این سوال کمی سخت است اما فکر می کنم جواب ایجاد ترافیک باشد چون ترافیک باید موثر باشد تا شاید تبدیل صورت گیرد

    سوال چهارم: گوگل ترند

    سوال پنجم: به نظرم همه موارد به جز باقی ماندن در سایت اما پاسخ یک گزینه ای ام ردیابی موس است

  13. پاسخ سوال اول :
    ۱. محتوای اصیل
    ۲. On page
    ۳. بک لینک
    ۴. لینک های داخلی

    پاسخ سوال دوم:
    گزینه ۵. کلیه منوها باید حذف شوند

    پاسخ سوال سوم:
    گزینه۱. ایجاد ترافیک

    پاسخ سوال چهارم:
    گزینه ۵. Google trends
    پاسخ سوال پنجم:
    گزینه ۲. ردیابی موس
    البته هم از ردیابی موس و هم از ردیابی چشم استفاده می شود اما اکثر شرکتها از ردیابی موس استفاده می کنند.

  14. با سلام
    سوال اول : ۱- ایجاد محتوای اصیل-۲- ایجاد لینک داخلی ۳-on page 4- 4- ایجاد یک لینک
    سوال دوم : لینک منوها باید حذف شود
    سوال سوم : ایجاد ترافیک
    سوال چهارم: google trend
    سوال پنجم : ردیابی موس

  15. با سلام و وقت بخیر؛
    جواب سوال اول: به ترتیب تولید محتوای اصیل -ایجاد لینک داخلی-on page-ایجاد بک لینک

    جواب سوال دوم:کلیه منوها باید حذف شوند

    جواب سوال سوم: بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت

    جواب سوال چهارم:google trends

    جواب سوال پنجم: ردیابی ماوس

  16. با سلام خدمت دو استاد عزیز و پرتلاش
    پاسخ اول:
    تولید محتوای اصیل
    ایجاد لینک داخلی
    on page
    ایجاد بک لینک
    پاسخ دوم:
    کلیه منوها باید حذف شوند
    پاسخ سوم:
    بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
    پاسخ چهارم:
    google trends
    پاسخ پنجم:
    ردیابی ماوس
    منتظر محصولات جدید و بینظرتون هستم
    پاینده باشید

  17. پاسخ سوال اول:
    به ترتیب:
    ۱.تولید محتوای اصیل
    ۲.on-page
    ۳. ایجاد لینک های داخلی
    ۴.ایجاد بک لینک
    باید در ابتدا محتوای بکر و بدیعی را تولید کرد و بعد با استفاده از On-page یا سئوی داخلی ، صفحه را متناسب با پارامترهای مد نظر موتور های جستجو طراحی کرد و مطالب را داخل صفحه گذاشت. و لینکهای داخلی سایت را بگنجانیم مثلاً اگر در مقاله ایی که داریم در مورد نکات خرید یخچال خوب می نویسیم ، اگر مقاله ایی داشتیم با نام یخچال بدون برفک به آن مقاله که در سایتمان است لینک بدهیم. و در نهایت با استفاده از بک لینک در سایت های معتبر و مرتبط با حوزه کاری موجب بازاریابی سایت بشود.

    چند توضیح :
    بک ‌لینک : یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. هرچه بک‌لینک بیشتری به سایت شما روانه شود٬ سایتتان محبوب‌تر خواهد بود.
    اما … از مشخصه های لینک بد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    -لینک شدن کلمه مهم کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک میشود، این لینک غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد، زیرا کاربران معمولا چنین کاری نمیکنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند.
    – لینک شدن سایت در تمام صفحات سایت: این هم یکی از مواردیست که باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود، چون کمتر مدیر سایتی حاضر میشود لینک کسی را در تمام صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پولی دریافت کرده باشد.
    – لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما لینک بدهند و به مطالب سایت شما لینک ندهند جای نگرانیست، زیرا این مورد هم باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود.
    – لینک شدن سایت شما در سایت غیرمرتبط به موضوع سایت: معمولا کاربران در سایت خود لینکهایی را قرار میدهند که با موضوع وبلاگشان مرتبط باشد، اگر موضوع سایت شما در مورد بهینه سازی سایت باشد و در آن سایت اسب فروشی را لینک کنید، طبیعی ست که بک لینک بد است.
    – لینک شدن سایت در سایتهای کپی بردار و بی کیفیت: همانطور که سایتهایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینکهایی که از آنها به سایت شما ارسال میشود بد است و اگر آن سایتها اسپم باشند حتی باعث میشود در شرایطی به رتبه سایت شما آسیب برساند.
    – لینک شدن سایت به صورت مخفی: لینکها را قرار میدهند تا کاربران ببینند و از آن استفاده کنند، ولی زمانی که لینک مخفی باشد و قابل نمایش نباشد، Backlink غیره طبیعی است.

    تولید محتوای اصیل: نداشتن محتوای خوب و کپی شده موجب جریمه شدن سایت می شود. و رتبه سایت را پایین می آورد.

    on-page یا سئوی داخلی:
    on page به این معناست که روند آماده سازی صفحات وب سایت، براساس قوانین موتورهای جستجو صورت می‎گیرد.
    -ایجاد مطالب لینک دار
    -انتخاب عنوان صفحه
    -ایجاد لینک های داخلی استفاده از کلیدواژه‎ها‎ به صورت مناسب، منطقی و مرتبط با سایر واژه‎ها‎ استفاده شود.
    -استفاده از برند محصولات در پایان عنوان اصلی صفحه
    -تعداد کاراکترهای عنوان اصلی صفحه نباید خیلی طولانی باشد، زیرا موجب کاهش رتبه سایت می‎گردد.
    -عنوان اصلی و سایر عناوین فرعی درون متنی باید واضح، روشن، بدون ابهام و رسا باشند و در صورت نیاز از علامت‌های نوشتاری به منظور درک بهتر مطلب استفاده نمود.
    -عناوین باید با متن اصلی کاملاً منطبق باشد.
    -استفاده از خط عمودی در زیر عنوان اصلی، موجب مرتب شدن آن می‎شود.
    -استفاده از مطالب علمی و جدید
    -بارگذاری تصاویر

    ……………………………………………………………………………………………………………………
    پاسخ سوال دوم:
    در صفحه فرود یا همان Landing page باید فقط همان call to action وجود داشته باشد و کلیه منو ها برداشته شوند.
    یک توضیح: الآن به وب سایت نمی گویند سایت، بلکه می گویند Anchor یعنی لنگر، به Home Page نمی گویند Home Page، بلکه می گویند Landing Page-
    یعنی وبسایت یک Anchor است (یک لنگر است) که باید در این Landing Page این را گیر بندازم.
    …………………………………………………………………………………………………………………….
    پاسخ سوال سوم:
    ایجاد ترافیک به تنهایی منجر به تبدیل نمی شود.
    یک توضیح: بازار به لایه های مختلفی تقسیم بندی می شود. نباید اینطور فکر کنیم که هر کسی در یک بازار فرضی ، می تواند مشتری ما باشد! بازار اصلی، بازاری که ما در موردش صحبت می کنیم را بازار بالقوه می شناسیم. بر اساس توانایی های یک شرکت در نظام توزیع و در دسترس قرار دادن محصول برای مشتریانش لایه ی دیگری در بازار به نام بازار در دسترس به وجود می آید. اما همه مشتریان در بازار در دسترس امکان دسترسی و خرید محصول را ندارند، چرا که ممنوعیت های قانونی، ممنوعیت های فردی، جسمی، و یا حتی شرعی برای دسترسی به یک محصول وجود دارد. از این رو بعضی از مشتریان جدا سازی شده و لایه جدیدی از بازار را به نام بازارِ در دسترسِ واجد شرایط ، برای یک شرکت به وجود می آورد. اما یک شرکت بر اساس دیدگاه و توان مالی خودش ممکن است برخی از مشتریان را کنار بگذارد ، در این صورت لایه دیگری در بازار به نام بازار هدف شکل می گیرد. اما در یک بازار هدف ، همه هم باز مشتری یک شرکت نیستند. و صرفاً کسانی که آن برند و یا آن محصول توانسته نظرشان را جلب کند و کالا را تهیه بکنند، تبدیل به لایه دیگری با نام بازار رسوخ کرده می شوند. در سیستم بازاریابی ، هدف هر شرکتی ایجاد بزرگترین اندازه در بازار رسوخ کرده و گسترش بازار هدف اش است.
    پس ایجاد ترافیکِ کور نمی تواند الزاماً منجر به تبدیل به مشتری بشوند.
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    پاسخ سوال چهارم:
    پاسخ: google trends است که تحلیل خودِ سایت را انجام نمی دهد، در حالی که شما هنوز وب سایت هم نداری می توانید کلمات خاصی را جستجو کنید و ببینید اقبال عمومی برای کدام دسته از واژگان و کسب و کارها بیشتر است.
    اما توضیح:
    الکسا: (Alexa) عنوان سرویسی است وابسته به سایت amazon.com که در آدرس Alexa.com ارائه می شود، هدف از این سرویس رتبه بندی پایگاه های اینترنتی از نظر تعداد بازدیدکننده (ترافیک بازدیدها) می باشد که با در نظر گرفتن یک سری معیار های محاسباتی و آماری، نهایتا سایت های مختلف را به لحاظ میزان دیده شدن صفحات آنها، رتبه بندی می کند.
    گوگل انالیتیکس : آمار بازدید کنندگان یک وب سایت را نشان می‌دهد. این دستاورد برای بازاریابان و وب مسترها برای واکاوی وب بکار گرفته می‌شود. این سیستم امکان بررسی و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور و مسیر خروجی آنها را ارائه می‌کند. به این ترتیب، گستره وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت. از امکانات این سیستم هدف گذاری مشخص در بازه زمانی است. سپس سیستم خودکار در بازه زمانی تعیین شده در صورت دست یابی به هدف گزارش مبنی بر رسیدن به هدف می‌دهد و در صورت عقب ماندن از هدف نیز درصد نزدیکی به هدف را ارائه می‌کند.
    google trends: این مورد ابزاری است برای اینکه بتوانیم ببینیم کلمات کلیدی مورد نظر ما برای سئوی سایت ، یا حتی شروع یک کسب و کار موفق، به چه میزان جست و جو شده است.
    google webmaster tools : گوگل وب مستر امکان جست و جو و در حقیقت امکان مدیریت ایندکس صفحات سایت، دنبال کردن کلمات ورودی و به طور کلی اطلاعات جامع صفحات سایت و حتی مشکلات احتمالی موجود در ساختار سایت را داراست. از طریق وبمستر می توان دریافت چه سایت هایی به شما لینک داده اند و میزان کاربرانی که از طریق این لینک ها به سایت شما وارد شده اند چه تعداد است. به طور کلی گوگل وبمستر برای دسترسی به اطلاعات سایت است و از طریق آن نمی توان سایت و سایر کاربران را مدیریت کرد.
    gtmetrix : سایتی برای مشاهده و آزمایش سرعت بارگذاری سایت است و با دارا بودن معیارهای مفید به بررسی موارد اصلی که بر روی سرعت لودینگ سایت تاثیرگذار هستند می پردازد.
    ………………………………………………………………………………………………………
    پاسخ سوال پنجم:
    نقشه گرمایی heat map : به شما نشان میدهد که موس کاربران و در نتیچه نگاه آنها بیشتر در کدام بخش از سایت شما چرخیده است.
    البته در نهایت به pattern هایی می رسند و بر نهایت سایت را بر مبنای آن pattern ها بهینه می کنند. مانند الگوی Z ، F و …

  18. سلام ، خسته نباشید !

    جواب سوال اول :

    on-page
    تولید محتوای اصیل
    ایجاد لینک های داخلی
    ایجاد بک لینک

    جواب سوال دوم :

    کلیه منوها باید حذف شوند

    جواب سوال سوم :

    بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت

    جواب سوال چهارم :

    google trends

    جواب سوال پنجم :

    ردیابی موس

    🙂

  19. سلام
    جواب سوالات
    ۱.آن پیج.محتوا.لینک داخلی.بک لینک
    ۲.کلیه منوها حذف شوند.
    ۳.بازدید بالاتر از ۳۲ یقه
    ۴.الکسا
    ۵.ردیابی تعداد کلیک
    موفق وموید باشید.

  20. با سلام
    سوال اول:
    ۱- تولید محتوا
    ۲-بک لینک
    ۳- ایجاد لینک های داخلی
    ۴- on-page
    سوال دوم : منوی اصلی سوال سوم: بازدید بالاتر از ۳ دقیقه سوال چهارم : google trend سوال پنجم :ردیابی موس

  21. سلام
    در مورد سوال اول on page باید توی نوشتن مطلب رعایت بشه پس تقریباً میشه گفت تولید محتوای اصیل هم زیر شاخه همین on page seo میشه و هر دو تا گزینه اول میشن بعدش که بازم آدم رو به شک میندازه لینک های داخلی هستن که خودشون از مهم ترین کار های on page seo هستن یعنی زیر شاخه on page seo هستش که باید در مرحله دوم رعایت بشه و مورد آخر هم همون بک لینک هستش 😀
    البته نباید استفاده از دامنه رنک دار هم فراموش بشه که من زیاد اون روش رو خوشم نمیاد 😀 حالا انگار بیل گیتسیم
    ۲-باید منو بالای سایت حذف بشه چون باعث بهم خوردن تمرکز بازدید کننده میشه.
    ۳-برای نرخ تبدیل گوگل دو تا شاخص داره یکی زمان بازدید و دیگری نرخ پرش یا همون بونس ریت که به نظر من بین گزینه ها همون بازدید بالاتر از سه دقیقه ملاک باشه.
    ۴-دو تا گزینه اول که تحلیل سایت هستن و آمار نشون میدن گزینه سوم هم افزونه برای سرعت سایت هستش و گوگل وبمستر هم برای مدیریت سایت در موتور جستجو هست که مهمه و میرسیم برای آخرین گزینه که برای تحلیل جستجوهای گوگل هستش
    به طور خلاصه یعنی google trends برای تحلیل سایت نیست.
    ۵-این گزینه هم ردیابی موس هست چرا که کاربر اگه موس رو در یک جا نگه داره یعنی داره به اونجا توجه میکنه و داره اون قسمت رو مطالعه می کنه و در عین حال کلیک ها هم شمرده میشن.
    خلاصه ما همینو بلد بودیم

  22. باسلام و خسته نباشید.
    سوال اول : ۱. تولید محتوای اصیل ۲. ایجاد لینک های داخلی ۳. ایجاد بک لینک ۴.on_page
    سوال دوم : منوی اصلی
    سوال سوم : بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
    سوال چهارم : google trends
    سوال پنجم : ردیابی چشم کاربران

  23. با سلام و خسته نباشید جواب سوالهای شما به نظر من اینهاست:
    جواب سوال ۱: اول: تولید محتوای اصیل دوم:on-page سوم: ایجاد لینک داخلی چهارم: ایجاد بک لینک
    جواب سوال ۲: کلیه منوها باید حذف شود
    جواب سوال ۳: تکمیل یک فرم در سایت
    جواب سوال ۴: google trends
    جواب سوال ۵: ردیابی چشم و ماوس

    با تشکر از شما و سایت مفیدتان

  24. سوال اول به ترتیب
    ۱ تولید محتوای اصیل
    ۲ ان پیج
    ۳ بک لینک
    ۴ لینک داخلی البته خودش جزء ان پیجه
    سوال دوم
    منوی اصلی

    سوال دوم
    بازدید

    سوال چهارم
    ترند

    سوال پنجم
    ردیابی چشم

  25. بعد من انتقاد داشتم از سایتتون:
    یکی اینکه رنگ سایتتون تیره هست و فکر نمی کنم از لحاظ روانشناسی رنگ مناسبی باشه.
    بعد الان تو مانیتور من ۳ سانت از چپ و راست حاشیه داره که فکر میکنم عرض سایتتون باید ۱۰۰% باشه.
    عکس اون آقایی که عینک نمی زنه تو قسمت معرفی اخمو و بد اخلاق نشون میده که تاثیر خوبی نداره.
    یک نکته مثبت سیستم ایمیل مارکتینگ شماست که باعث تداوم ارتباط من با سایت شماست که اگر نبود من به جز سری اول شاید دیگه بهتون سر نمی زدم.
    ممنون

    1. شنیدید میگن هر کاری کنی یا نکنی مردم واست حرف در میارن؟
      شما از همونا هستید که حرف در میارید
      کل مطلبی رو که طرف داره میگه رو بهش اشاره نکردی و چسبیدی به اینکه عینک داره یا نداره!

  26. سوال اول: ۱- تولید محتوای اصیل ۲- آن پیج ۳-ایجاد لینک های داخلی ۴- ایجاد بک لینک
    سوال دوم: منوی اصلی
    سوال سوم: بازدید بالاتر از ۳ دقیقه از سایت
    سوال چهارم: google trends
    سوال پنجم: ردیابی تعداد کلیک

  27. با سلام خدمت شما

    ۱-ایجاد لینک های داخلی در محتوای اصیل
    ۲- کلیه منوها باید حذف شوند
    ۳- خرید از سایت
    ۴- google trent درسته برای آنالیز کلمات کلیدی مفید است ولی برای تبدیل فکر کنم بقیه مهمترند
    ۵- ردیابی تعداد کلیک

    با تشکر

  28. با سلام به تمام وان کلیکی های عزیز تشکر می کنم بخاطر سایت خیلی خوب شما
    جواب سوال ها
    ۱.تولید محتوای اصیل
    ۲.کلیه منوها باید حذف شود
    ۳.بازید بالاتر از ۳دقیقه از سایت
    ۴.google trends شک دارم چون برای روند کسب کار ها است
    ۵.ردیابی تعداد کلیک
    امیدوارم فاتحان سبد های خریدرو برنده شوم
    من تازه شروع کردم به یاد گیری کسب وکار اینترنتی وتمام تلاشم می کنم که به یک وب مستر حرفه ای تبدیل شوم.
    بازهم تشکر از سایت خیلی خوبتان.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا