3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد

تاکتیک های سئووقتی تاکتیک های سئوتان جواب نداد، چه کار باید بکنید؟

آنچه اغلب افراد نادیده می‌گیرند این است که یک وبلاگ باید ارزش بر سایت بیفزاید و خریداران موجود و بالقوه را درگیر کند و یک سکوی پرش باشد. اما وبلاگ‌ها حتی پس از شکست خوردن در جذب ترافیک و تولید نتیجه همچنان تمایلی به تغییر روش ندارند. آنچه سئو را جذاب می‌کند امتحان کردن تاکتیک های سئو جدید است. وقتی یک پروژه سر زمان مشخص‌شده به پایان نمی‌رسد، بهترین کار این است که آن پروژه را ببندید. کنار گذاشتن یک تاکتیک سئو که کار نمی‌کند حرکت هوشمندانه‌ای است اما می‌تواند خیلی دشوار باشد.

۱- پذیرش فرضیات: با فرضیه‌ای که تائید نشده شروع نکنید. پیش از تعیین تاکتیک‌های سئوتان ابتدا هدفی که می‌خواهید را مشخص کنید، مثلاً هدفتان جذب ترافیک است، تاکتیک‌هایی که منجر به جذب ترافیک می‌شود را مشخص کنید. بعد از فرضیات اثبات‌شده‌ای که منجر به نتیجه می‌شود استفاده کنید. درواقع باید فرضیات اثبات‌شده‌ای که منطبق باهدفتان است را برگزینید.

۲- دانستن تاریخچه: تاریخچه تاکتیک های سئو موردنظرتان را پیدا کنید. اگر یک شخص یا یک مجموعه سئوکار قبلاً از یک تاکتیکی استفاده کرده آن را بیابید، بررسی کنید و میزان موفقیت آن را بسنجید. در فضای رقابتی موتورهای جستجو همه افراد به دنبال موفقیت‌اند، اما اینکه هر کس از کدام تاکتیک های سئو استفاده کرده حائز اهمیت است. توجیهتان برای پایان دادن به یک تلاش باید بر اساس داده‌ها، تجربیات واقعی و یا پژوهش ثانویه باشد، به‌این‌ترتیب می‌توانید از یک تاکتیک شکست‌خورده برای خودتان یک محافظ بسازید که شما را در برابر شکست‌های بعدی محافظت می‌کند.

این مطلب را حتما بخوانید:  وب مستر کیست؟

۳- آماده‌سازی یک جایگزین: پیش از آنکه به یک ایده خود پایان دهید اطمینان حاصل کنید که جایگزینی برای آن دارید. با یافتن دلایل شکست ایده فعلی می‌توانید تاکتیک بعدی خود را دقیق‌تر انتخاب کنید. کمپین‌های مربوط به تاکتیک شکست‌خورده را با تاکتیک جدید پیش ببرید. از این اطلاعاتی که به دست آورده‌اید به‌عنوان یک منبع استفاده کنید و در قالب محتوا در اختیار سایرین بگذارید. تاکتیک جایگزین شده را کم‌کم بهبود بخشید و موارد جدید به آن اضافه کنید.

نتیجه‌گیری اینکه در پذیرش شکست مقاومت نکنید، قدرت کنار گذاشتن یک روش شکست‌خورده را داشته باشید اما با دلایل و توجیهات کافی. هرگز روش منجر به شکست را بدون بررسی حذف نکنید، ابتدا تمام زوایای آن را موردبررسی قرار دهید تا در انتخاب تاکتیک بعدی بتوانید آگاهانه عمل کنید.

منبع : وان کلیک – آموزش سئو

اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید کلیک کنید!

برای این نوشته 6 نظر ثبت شده

  1. چاپ و تبلیغات هدایای تبلیغاتی مهر گرافیک

    سلام
    مطلب بسیار عالی بود استفاده کردم
    کار بنده چاپ و تبلیغات هست و از مطالب شما جهت بهبود سایتم استفاده میکنم
    باز هم ممنون

  2. behzadvaladkhan

    سلام کاش یک تاریخ و اسه مطالبتون میزاشتید میدونید که توی وب بازاریابی و سئو یک موضوع مطلق نیست و نسبت به زمان تغییر میکنه الان خیلی مهمه که شما کی این اطلاعات را نوشتید ممنون میشم با تاریخ باشه که بهت درک بشه البته از تاریخ نظرات میشه فهمید ولی این کار هوشمندانه منه بقیه افراد ممکنه گمراه بشن خواستید نظرمو پاک کنید ولی اعمالش کنید ممنون قصد تخریب نداشتم من دنبال میکنم سایتتونو بخش نظرات هم رنگ فونتش خیلی کمرنگه خوممم نمیفهمم چی مینویسم

    1. سید حسن میرابوطالبی

      درود بر شما
      سپاس از نظر و پیشنهادتون، ما تا حد امکان سعی کرده ایم که مطالبی که در سایت قرار می دهیم طوری باشد که با گذشت زمان تاثیر خودش را از دست ندهد، بنابراین بسیاری از مطالبی که در سایت هست بدون در نظر گرفتن زمان قرار گرفتن آنها در سایت کاملا کاربردی و موثر هستند، حتما موارد گفته شده را اجرا کنید و تاثیر آنرا ببینید و خوشحال می شویم که برای ما هم ارسال کنید.
      البته موردی که شما گفتید را هم بررسی می کنیم.

  3. reza

    کاش یکم بیشتر توضیح می دادید 😐

    1. سید حسن میرابوطالبی

      درود
      سعی می کنیم در مورد موضوع این مقاله مطالب مکملی را منتشر کنیم

  4. masiha113

    کاش این مطلب را من یکسال قبل میدانستم ممنون باز که این آموزش را گذاشتید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *