روانشناسی در سئو 5 کلید برای حرفه ای

۵ کلید روانشناسی در سئو۵ کلید روانشناسی در سئو برای حرفه ای ها

افراد راجع به نحوه استفاده خود از اینترنت چگونه فکر می کنند؟
هرچه که بازار هدف تان را بیشتر بشناسید کارایی کسب و کارتان بهتر خواهد شد. ابتدا باید نیازهای افراد را بشناسید و بدانید دنبال چه هستند حتی پیش از آنکه خودشان تشخیص دهند. روانشناسی در سئو به شما کمک می کند تا بازار هدف تان را دقیق تر بشناسید. شما باید بدانید که افراد هنگام جستجوی آنلاین به دنبال چه هستند و شما چطور می توانید آنچه مورد نیازشان است به بهترین شکل به آنها بدهید. برای موفقیت سئو باید روانشناسی بازار را بدانید و برای بهبود سایت تان استفاده کنید.

۱- چه چیزی رفتار خریدار آنلاین شما را هدایت می کند؟
تحقیق راجع به کلمه کلیدی به شما برای شناسایی آنچه افراد به منظور یافتن محصول یا خدمت تان استفاده می کنند، کمک می کند اما دانستن دلیل روش انتخابی برای جستجو مفیدتر است. به عنوان مثال افرادی که جستجوی خود را با عبارت “چه طور…..” آغاز می کنند، کاربران مقدماتی هستند که به دنبال یک استاد ماهر برای خود می گردند. این افراد دنبال اطلاعات مستقیم، آسان برای یافتن، خواندن و فهمیدن و اجرا کردن هستند. افرادی که جستجو را با عبارت “چرا…… ” آغاز می کنند، هنگام حال تحقیق هستند و به دنبال یک پاسخ اند.

۲- درک کاربر کلید است:
چشم انداز منحصر به فرد شرکت برای افراد توضیح می دهد که چرا باید شما را از میان این همه انتخاب کنند و از آن مهم تر نشان دادن اهمیت و درک کاربر از طریق محتواهای سایت و…. است. به خاطر داشته باشید کسی علاقه ای به خواندن صفحه ای که اختصاص داده شده به تعریف از محصول یا خدمت عالی شما، ندارد و قطعا چنین صفحه ای منجر به تبدیل نمی شود. پس برای قانع سازی افراد به انتخاب شما باید ارزش را نشان دهید. استراتژی سئوتان باید نشان دادن ارزش محصول یا خدمت تان باشد. عکس و فیلم خیلی بهتر از یک متن می توانند توصیف گر باشند. فقط تگ alt و ویدئو transcript را فرامش نکنید تا گوگل بتواند آنها را ببیند.

۳- شناسایی کلمات کلیدی طولانی برای درک نیازها:
کلمات کلیدی طولانی عباراتی هستند شامل ۳ تا ۵ کلمه که در استراتژی سئو بسیار قدرتمندند چون حجم جستجو برای آنها کمتر است  رقابت کمتر و کسب رتبه آسان تر می باشد. افراد در جستجوی راه حل هایی هستند که آماده خریدند. کلمات کلیدی طولانی را طوری بچینید که به آن بچسبند، انباشتن کلمات کلیدی افراد و موتورهای جستجو را از سایت تان دور می کند زیرا احساس بیهودگی به آنها می دهد.

۴- بهبود محتواهای سایت با تبدیل در ذهن:
سئو راهی پیدا میکند تا اطلاعات مورد نیاز افراد را به آنها بدهد و متقاعدشان کند که نیازمند ارتباط با شما هستند. مطلبی بنویسید که نشان دهد محصول یا خدمت شما چطور نیاز خریداران را برطرف می کند و این منجر به تبدیل بیشتر می شود.

۵- محتوای شما فروشنده ای غیر مستقیم است
آیا تک تک صفحات وب سایت تان محصول یا خدمت شما را می فروشد یا افراد را دور می کند. با تمامی صفحات تان مانند صفحه فرود رفتار کنید از طریق ترکیب فروش و محتوا. زیرا افراد از فروختن آشکارا لذت نمی برند.

نتیجه گیری:
استفاده از روانشناسی سئو به شما کمک می کند تا علاوه بر سئوی بهتر سایت بازار هدف تان را دقیق تر بشناسید و  نرخ تبدیل قدرتمند تری داشته باشید.

منبع : وان کلیک – آموزش سئو

اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید کلیک کنید!

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست . مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

یک نظر برای این نوشته موجود است

  1. مشاور و متخصص کار و درآمد مارکتینگ

    seo
    یادگیری با متخصصان با تجربه و دلسوز
    “onecilick”
    HayperNegarapp@gmail.com
    کسب و کار اینترنتی و بازاریابی “تخصصی”
    متخصص باش ، پولساز شو
    طراحی کن میلیونی دریافت کن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *