اعضای عزیز وان کلیک !

برای بهبود کیفیت پاسخگویی به تقاضاهای شما٬ سیستم تیکت و پشتیبانی سایت تغییر یافته است لطفا از این به بعد تیکت های خودتان را از طریق سیستم جدید ارسال و پی گیری کنید.

بخش پشتیبانی مخصوص اعضای دانشگاه وب

قوانین بخش پشتیبانی اعضای دانشگاه وب :

۱- لطفا در هر درخواست فقط در مورد یک موضوع سوال مطرح نمایید .

۲- برای بعضی از سوالات یا درخواست ها نیاز به بررسی بیشتر می باشد ٬ به همین دلیل اگر در پاسخ به شما (نیاز به زمان بیشتر ) نوشته شد ٬ صبور باشید .

۳- مدت زمان پاسخ به هر درخواست در روزهای معمولی ۲۴ ساعت و در تعطیلات ۲۴ ساعت بعد از اولین روز کاری .

این بخش مخصوص اعضای دانشگاه وب و یا اعضایی است که یکی از محصولات وان کلیک را خریداری کرده اند . در صورتی که عضو دانشگاه وب نیستید و یا محصولی را خریداری نکرده اید از طریق فرم تماس درخواست و یا سوالات خود را ارسال کنید . در صورت ارسال از طریق این بخش به سوال یا درخواست شما پاسخ داده نخواهد شد .

اعضای دانشگاه وب می توانید از طریق بخش زیر سوالات خودتان در زمینه آپدیت های محصولات ٬ نحوه استفاده بهتر از محصولات و یا مشکلاتی که با آن مواجه شده اید را از ما بپرسید .

ارسال تیکت:
سرویس تیکتینگ وان کلیک به باشگاه مشتریان منتقل شده است.

با استفاده از سرویس جدید علاوه بر ثبت تمام تیکت ها و سوابق در یک جا و پی گیری آنها می توانید ستاره هم کسب کنید.
فیلم زیر آموزش کامل سیستم جدید تیکت وان کلیک است.