صفر تا صد انتخاب هشتگ در اینستاگرام

صفرتا صد انتخاب هشتگ در اینستاگرام۱. هشتگ های اینستاگرام کارکردی مانند کلمات کلیدی دارند.
۲. احتمالا هیچکس دقیقا اسم شما را جست و جو نمی کند.
۳. بهتر است در اینستاگرام ماکزیمم از ۵ هشتگ استفاده کنید.
۴. هشتگ های دو کلمه ای را با خط فاصله به هم وصل کنید ( under line)
۵. در زمان نوشتن هشتگ صبر کنید تا پیشنهاد خود اینستاگرام را هم ببینید
۶. خود محصول و یا خدمت را هشتگ کنید
۷. خود را جای مشتری بگذارید. او چه کلمه ای جست و جو می کند
۸. از پیشنهادات گوگل استفاده کنید
google suggest
۹. در بیوگرافی خود از کلمات مهم استفاده کنید
۱۰. به پیج رقبا بروید و از هشتگ های آنان ایده بگیرید

 

منبع: وان کلیک- رسانه های اجتماعی

 

دانلود نسخه PDF صفر تا صد انتخاب هشتگ در اینستاگرام

دانلود نسخه PDF صفر تا صد انتخاب هشتگ در اینستاگرام

 

 

این مطلب را حتما بخوانید:  4 روش برای بهبود کمپین‌ های بازاریابی

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست . مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

برای این نوشته 9 نظر ثبت شده

  1. امیر حسین احمدی

    سلام و درود
    جناب میرابوطالبی من خیلی خیلی شمارو دوست دارم ولی یه سوالی دارم ازتون دلیل اینکه میخوایید سایت های همکار رو بکوبید چیه؟
    یعنی پول اینقدر براتون مهمه که به خاطرش کسی رو تخریب کنید؟
    رقابت در فضای سالم یعنی اینکه آروزی موفقیت کنید برای همکاران نه از روی ناچاری بگید سکوت میکنیم مگه شما هنرجو کارخانه و کلوپ نیستید پس صدرصد کپی از کسی دیگه ای باید باشید؟ مگه علم از کجا میاد غیر اینه که از آموزش ها کتاب ها و امثالهم جمع میشه چرا اینقدر انحصار طلب هستید؟

    میدونم نظر رو تایید نمیکنید ولی حداقل بخونیدش شاید تونسته باشم بفهمونم که تخریب ویژگی انسان نیست

    1. سید حسن میرابوطالبی

      درود بر شما
      ما برای دوستان و همکارانی که خلاقیت دارند آرزوی موفقیت می کنیم ولی برای تقلید کاران محض فقط آرزوی نوآوری و خلاقیت داریم.
      در مورد مهم بودن پول هم بخش های رایگان سایت نشان دهنده اثبات یا نفی نظر شما می باشد.

  2. rezakia

    سلام

    مثل دیگر مطالب مفید و کاربردی

    لطفا تصحیح بفرمایید:
    مورد شماره ۴، خط فاصله یا hyphen معادل این کاراکتر هستش “-” درحالی که زیر خط underline معادل این کاراکتر ‘_’

    🙂

    1. کسری رفالیان

      سلام
      برای اتصال دو کلمه دقیقا از زیرخط استفاده می شود و خط فاصله دو کلمه را به هم متصل نمی کند اما چون واژه فارسی دقیقی برای زیر خط وجود ندارد در پایان جمله واژه انگلیسی هم آوردیم
      سپاس فراوان از توجه همیشگی شما

  3. mortezaai

    خیلی خوب و کاربردی
    به نظر بنده این بخش صفرتا صد خیلی کارایی داره و یه جور دستور العمل سریع هستش

  4. سپیده

    سلام
    سایتfekreabi.net دقیقا داره همه کاراشو از سایت شما تقلید میکنه!

    1. سید حسن میرابوطالبی

      درود بر شما
      بهتره ما سکوت کنیم.
      به نظر ما خلاقیت یک چشمه همیشگی است اگر کسی خودش سراغ چشمه نرود باید آب را از دیگران بجوید.
      سپاس

    2. forestboy

      با سپیده خانم موافقم
      واقعا ای وقاحت رو تا کجا میخوان ادامه بدن
      آدمهای شریفی مثل شما و آقای ژان بقوسیان ” مدیر سیز” که بهترین آموزش ها رو برای ما آماده می کنید
      اما آدمهای کوته فکری میان و اطلاعات شماها رو به نام خودشون پخش میکنند و با کلی کلاس گذاشتن خودشون رو مدیر برتر بازاریابی می دونند
      چند روز قبل هم مدیر سبز آقای بقوسیان از کار این افراد عاصی شده و نوشته ای رو منتشر کرده

  5. arezoo

    ممنون از مطالب کاربردیتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *