رفتن به محتوای اصلی

تبدیل ایده به درآمد با استفاده از وب سایت

تبدیل ایده به درآمد با استفاده از وب سایتدر این ویدئوی آموزشی می خواهیم در مورد یک موضوع بسیار مهم با شما صحبت کنیم و آن این است که چگونه ایده های خودمان را با طراحی وب سایت تبدیل به درآمد کنیم . در روز بسیاری از افراد از من این سوال را می پرسند که آیا می توانیم از طریق وب سایت کسب درآمد کنیم . پاسخ بله است ٬ اما باید راه های اصولی را طی کرد .

ویدئوی آموزشی را در زیر مشاهده کنید .

 

حسن میر ابو طالبی هستم از شبکه وایت برد

سلام به شبکه وایت برد خوش اومدید. در ویدئوی امروز می خوام به یک  سوال بسیار مهمی که بارها پرسیده می شود جواب بدهم و آن این است که چگونه بتوانیم از وب سایتمان کسب درآمد کنیم. درآمد از وب سایت تابع عوامل متعددی هست و اگر شما بخواهید از طریق وب سایتتان و بازاریابی اینترنتی کسب درآمد کنید راه های متفاوتی رو باید طی کنید اما من یک مثلثی را در اینجا طراحی کرده ام که این مثلث می تونم بگم که یکی از مهم ترین قسمت های کسب درآمد و ایجاد وب سایت است برای اینکه بتونید ایده تان را به درآمد کسب کنید.

شما در چند حالت می توانید ایده داده باشید و به دنبال کسب درآمد از ایده تان باشید، یک حالت این است که شما محصولی برای فروش گذاشته اید و مثلا یک محصول خاصی را تولید کرده اید و یا مجموعه ای از محصولاتی را دارید و می خواهید که این محصول را به فروش برسانید پس اینجا باید که در ابتدا بازار خاص و کوچکی را انتخاب کنید که بتونید محصول خودتان را به فروش برسانید.

قسمت دیگه این است که شما توانایی دارید، خدماتی دارید و یایک توانایی خاصی دارید که آنرا می خواهید  ارائه کنید. برای فروش  پس بنابراین این هم یک حالت از تبدیل ایده و یا توانایی شما در فروش است و حالت سوم این است که شما می خواهید چیزی را آموزش دهید در هر سه حالت این مثلث پابرجاست.

قسمت بالایی این مثلث راه اندازی وب سایت است، شما باید وب سایتی را داشته باشید که از طریق این وب سایت درآمد کسب کنید اگر وب سایتی وجود نداشته باشد یکی از قسمت های مهم بازاریابی اینترنتی شما دچار نقصان، دچار کمبود میشود بنابر این قسمت مهم این است که وب سایت داشته باشید.

وقتی وب سایت داشتید دو تا عامل مهم می تواند به اندازه داشتن  وب سایت اهمیت داشته باشد و مکمل وب سایت است ، یک قسمت تولید محتواست، محتوا به این معنا است که شما برای اینکه اعتماد افراد را جلب کنید برای اینکه بتوانید افراد را راغب کنید که از شما خرید کنند باید محتوا تولید کنید ضمن اینکه تولید محتوا کمک می کند که ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

بهینه سازی موجب می شود که شما علاوه بر اینکه از طریق content marketing و یا بازاریابی محتوا ترافیک جذب می کنید از طریق موتورهای جستجو هم ترافیک  جذب کنید. بنابراین شما وب سایتی دارید که در روز بازدیدکنندگان بسیاری داره و می تونید با ابزارهای دیگری که مادر بازازاریابی مخصوصا بازاریابی درون گرا بهش اشاره بیشتری می کنیم مثل جذب علاقه مند می آید و بازدیدکنندگان را تبدیل به علاقه مند کنید و سپس خریدار .

پس قدم ساده در تبدیل ایده به درآمد این است که شما باید این مثلث را در ابتدا ایجاد کنید و من توصیه می کنم سمت کارهای خیلی سخت و خیلی عجیب نرید، میتونید با یک وب سایت وردپرسی که رایگان هست و فقط با خرید یک دامنه و هاست خیلی خیلی ارزان سایتتون رو راه اندازی کنید و ایده تان را پیاده سازی کنید. نتــــرسید….. نهــــراسید از اینکه ایده تون رو مطرح کنید اصلا اینگونه نیست که ایده شما تنها و منحصر بفرد ترین ایده دنیاست نـــه!

به هر حال اون ایده  فکر افراد دیگر هم می باشد. عملگـــرا باشیــــد و این مثلث را هر چه سریعتر ایجاد کنید. در روز بعضی وقتا از من در شبکه های اجتماعی و سایتمان این سوال بارها انجام میشه که چگونه از وب سایت پول در آوریم من اعتقاد دارم که ایجاد این مثلث یکی از راه هایی است که میتونه کمک کنه قدم های اولیه در کسب درآمد از وب سایت را بردارید.

امیدوارم که این ویدئو آموزشی برای شما موثر باشه و بتونید که همین امروز اولین قدم در تبدیل ایده تون رو بردارید.

روز خوش و موفق باشید.

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی هستم . نزدیک به ۱۲ سال است در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالم . عاشق آموزش و کمک به کسب و کارها برای رشد و بهینه سازی هستم .

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا