رفتن به محتوای اصلی

تحلیل گروه های تلگرام و تغییرات جدید آن

تحلیل گروه های تلگرام و تغییرات جدید آناتفاقات جالب در تلگرام
از 25 نوامبر در تلگرام اتفاقات بسیار جالب توجهی افتاده است که همچنان این اپلیکیشن را خاص و پر طرفدارتر خواهد کرد احتمالا مهاجرت به این نرم افزار نیز افزایش خواهد داشت مطلب زیر برداشتی از وبلاگ تلگرام است به همراه کمی از تحلیل وضعیت تلگرام و سمت و سویی که تلگرام می رود.

تغییرات در گروه های تلگرام
در گروه های تلگرام همه آزاد به تغییر اسم گروه و عکس گروه هستند می توانند دوستان جدید دعوت کنند که این وضعیت بهترین حالت برای گروه های کوچک است اما تلگرام می تواند به گروه هایی بسیار بزرگتر هم خدمت رسانی کند گروه هایی که به چند مدیر نیاز دارند به همین دلیل بخش  ادمین ها را ایجاد کرده است.

از این پس شما می توانید نحوه مدیریت گروه ها را تغییر دهید به صورت پیش فرض همه مدیریت را به دست دارند اما می توانید این تنضیمات را تغییر دهید که در این حالت فقط مدیران می توانند افراد جدید را داخل گروه بیاورند و اسم و عکس گروه را فقط مدیران می توانند تغییر دهند مدیران همچنین می توانند اشخاص را از گروه حذف کنند

گروه های ویژه:
گروه های تلگرا م تا اینجا با هیچ اپلیکیشن دیگری قابل رقابت نبودند از ویژگی های این گروه ها می توان به استفاده از پاسخگو ، هشتگ و منشن نام برد اما اکنون تلگرام پا را فراتر گذاشته است. این پس زمانی که گروه شما به دویست نفر رسید ، می توانید گروه را به گروه ویژه ارتقا دهید و تا 1000 عضو داشته باشید

این حالت از گروه می تواند تعداد زیادی از عضو را پشتیبانی کند و همین طور فایل ها به سرعت پروسس کند و نمایش دهداز سایر ویژگی ها می توان گفت:

1. اعضای جدید می توانند تمام پیام ها را بخوانند

2. پیام های پاک شده برای همه اعضا پاک می شوند

3. اعضای معمولی فقط می توانند پیام های خود را پاک کنند

4. گروه های ویژه به صورت پیش فرض در حالت سکوت قرار می گیرند

امتیازات ویژه کاربران اپل:

از این پس کاربران محصولات اپل می توانند با پایین کشیدن نوتیفیکیشن پاسخ پیام ها رسیده را بدهند و دیگر نیازی به ورود در خود اپ نخواهد بود.

امتیازات ویژه اندروید:

کاربران سیستم اندروید می توانند از گزینه اشتراک گذاری جدید در شبکه ها استفاده کنند که دقیقا در کنار پیام داخل شبکه ظاهر می شود.

به هر حال تلگرام کاملا خود را از رقیبان فعلی خود جدا کرده است هر چند شاید جدی ترین رقیب او مسنجر فیسبوک با 400 میلیون دانلود و عضو خیلی بالاتر از اوست ولی با ادامه همین روند ممکن است حتی این برنامه را هم کنار بزند و مسنجر فیسبوک هم به سرنوشت وایبر در ایران دچار شود.

می خواهم بازاریابی اینترنتی یاد بگیرم. 

منبع: وان کلیک

دوره رایگان تلگرامی : پاسخ به ۵ سوال برای شروع کسب درآمد از وب

کسری رفالیان

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست .
مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا