رفتن به محتوای اصلی
پی گیری آفلاین مشتریان

پی گیری آفلاین مشتریان

پی گیری آفلاین مشتریان یکی از عوامل مهم در افزایش فروش و وفاداری مشتریان است . کسب و کارهای آنلاین حتما به این نکته باید توجه ویژه ای داشته باشند .       دانلود فایل صوتی پی گیری آفلاین…
برای دسترسی به این پست، شما باید عضویت دانشگاه وب را خریداری کنید.

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی هستم . نزدیک به ۱۲ سال است در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالم . عاشق آموزش و کمک به کسب و کارها برای رشد و بهینه سازی هستم .

برگشت به بالا