رفتن به محتوای اصلی

ابزارهایی برای آزمون نقشه گرمایی

کمپانی‌هایی وجود دارند که درزمینهٔ نقشه گرمایی ابزارهای فوق‌العاده‌ای به شما پیشنهاد می‌دهند. از بین دو نوع نقشه گرمایی، روی نرم‌افزارهای مربوط به ردیابی موس تمرکز می‌کنیم زیرا در مقایسه با نرم‌افزارهای ردیابی چشم گسترده‌تر، مقرون‌ابزارهایی برای آزمون نقشه گرماییبه‌صرفه تر و ساده‌تر است. این نرم‌افزارها عبارت‌اند از:

1- Crazyegg: این ابزار شامل نقشه گرمایی کلیک‌ها، نقشه اسکرول و تعداد کلیک‌ها روی یک عنصر و بخش خاص است. ادعا می‌کنند دقت این ردیابی در مقایسه با ردیابی چشم 88% بیشتر است. تمامی امکانات برای 30 روز رایگان است و هزینه شروع ماهانه 9 دلار است.

2- Mouseflow: در این ابزار تأکید زیادی روی ضبط تمامی حرکات موس شامل کلیک، اسکرول، ضربات کلیدی و فرم تأملی، شده است. حتی می‌توانید طوفان کلیدی هنگام پر کردن فرم توسط افراد را هم ضبط کنید. علاوه بر این گزینه‌های ردیابی تجارت الکترونیکی را جدا کرده‌اند. هزینه شروع ماهانه 10 دلار است و برخی برنامه‌های همیشه رایگان هم دارد.

3- Clicktale: نرم‌افزاری که در سطح سازمانی برای ردیابی کلیکی توسط شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شود. این نرم‌افزار تقسیم‌ شده به بخش ردیابی موس برای دنبال کردن حرکات موس، بخش نقشه گرمایی برای جنبه بصری و بخش تبدیل برای ارائه داده‌های تحلیلی بهتر جهت بهینه‌سازی تبدیل. برنامه بازدید از 400 صفحه، رایگان است اما برای بازدیدهای بیشتر باید قیمت را جویا شوید.

4- Reinvigorate: ابزارهای نقشه گرمایی این مجموعه یک سری قابلیت‌ها دارد مثلاً نام کاربرانی که در سایتتان عضو هستند را تگ می‌کنید به‌این‌ترتیب فعالیت‌های هر کاربر را به‌طور جداگانه در سایت خواهید دید. همچنین اگر نخواهید برای مشاهده اطلاعات وارد وب‌سایت شوید، می‌توانید آن‌ها را روی دسکتاپ خود دریافت کنید. برای 14 روز این برنامه رایگان است و هزینه شروع ماهانه 10 دلار می‌باشد.

5- Luckyorange: این نرم‌افزار علاوه بر ضبط حرکات موس مجموعه‌ای از ابزارها مانند زمان واقعی نقشه بازدیدکننده، نظرسنجی بازدیدکننده و چت زنده را نیز دارد. یک نسخه رایگان 7 روزه دارد و هزینه شروع ماهانه 10 دلار است.

جایگزین‌های رایگان:
1- Heat Maps by SumoMe: ابزاری است که در تمامی وب‌سایت‌ها کار می‌کند و دارای یک پلاگین وردپرسی رایگان است.
2- Clickheat : یک جایگزین با منبع باز است که به شما امکان می‌دهد تا از کلیک‌های موس روی سایتتان نقشه گرمایی درست کنید.
3- Corunet: برای استفاده از این نرم‌افزار نیاز به شخصی دارید که کدنویسی بداند. این برنامه هم همانند Clickheat به شما امکان می‌دهد تا از اطلاعات کلیک در صفحاتتان، نقشه گرمایی تولید کنید.

می خواهم بازاریابی اینترنتی یاد بگیرم

کسری رفالیان

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست .
مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا