رفتن به محتوای اصلی

10 تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎

10 تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎۱. اولین تکنیک پارتیزانی: ایمیل ها را از سراسر وب سایت جمع آوری کنید. در هر صفحه از وب سایت،برای ایمیل درخواست بدهید. این شاید کاملا واضح به نظر آید، اما شرکت های زیادی ثبت نام ایمیل را در اعماق وب سایت خود دفن می کنند، یا فقط به یکی دو تا فرم ثبت نام اجازه ی وجود می دهند.

۲. دومین تکنیک پارتیزانی: فرم های ثبت نام ایمیل خود را کوتاه کنید. در موقع ثبت نام، هرچه بیشتر سوال کنید، تعداد مصرف کنندگانی که آن را کامل می کنند، کمتر است. آزمایشی که از سوی مارکتینگ شرپا و نت لاین انجام شد، مقدار زیادی ثبت نام جدید را نشان داد و بیان کرد که تعداد سوالات از 20 به 6 تقلیل یافته است. وقت پول است؛ و حتی ارزش آن خیلی بیشتر است. پس وقت مشتریان را تلف نکنید و به نیاز آنها برای احترام بگذارید.

۳. سومین تکنیک پارتیزانی: هم ثبت نامی (معرفی) را در نظر داشته باشید؛ اجازه دهید مشتریان از طریق وب سایت همکار خود را ثبت نام کنند. این نوع ثبت نام، به سرعت در حال رشد است و فهرست ها را در صنعت بازاریابی ایمیل توسعه می دهد.. هم ثبت نامی برای فهرست سایت، بسیار عالی است.

۴. چهارمین تکنیک پارتیزانی: بازاریابی ویروسی ( نوعی از آگهی که اطلاعات محصولات یا خدمات یک شرکت به وسیله ی ایمیل برای افرادی فرستاده می شود و آن ها هم در عوض با ایمیل این اطلاعات را برای اشخاصی که می شناسند، میفرستند) می تواند با تشویق افرادی که روی فهرست شما هستند، سبب شود که آن ها اطلاعات را برای همکاران و دوستان خود بفرستند. این اطلاعات بهتر است تحت تاثیر قراردهنده، جذاب، پراطلاع، شوخ، و به صورت پیامی منحصر بفرد باشد.

۵. پنجمین تکنیک پارتیزانی: تغییر نشانی ایمیل زیاد است، فهرست نشانی های ایمیل را به روز کنید

۶. ششمین تکنیک پارتیزانی: بازاریابی مستقیم می تواند به فهرست شما اسم اضافه کند. مطمئن شوید که یو آر ال صفحه وب ثبت نام ایمیل خود را بر روی تمام آگهی های بازاریابی مستقیم خود دارید.

۷. هفتمین تکنیک پارتیزانی: فرم اضافه کردن اسم در نقطه فروش خلق کنید. نشانی های ایمیل را بگیرید، و یک فرم اضافه کردن اسم در محل های دریافت پول، و مکان های قابل مشاهده دیگر در فروشگاه خود نصب کنید. مشتریانی که خرید می کنند، به نوع تاثیر گزاری شما علاقه دارند. شما توجه آنها را جلب کرده اید، آنها فرصتی طلایی به شما داده اند که اسم آنها را وارد فهرست خود کنید.

فقط اجرای یک نکته کافی است تا فروش خودتان را تا ۳ برابر افزایش دهید؟

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به شما بگوییم چگونه …

در مدت زمان کمتر از ۳ هفته فروش تان را چندین برابر کنید.

به سرعت از رقبا فاصله بگیرید.

بله٬ می خواهم این نکات را یاد بگیرم

۸. هشتمین تکنیک پارتیزانی: از نمایندگان زنده برای خدمات مشتری استفاده کنید. از فروشندگان، خدمات مشتری و افراد، کمک های فنی بخواهید که در طی تماس با مشتریان،نشانی ایمیل آنها را هم دریافت کنند. مطالعه ای که از سوی تحقیقات فورستر انجام شد، نشان داد که فقط 50 درصد فروشندگان، کاتالوگ نشانی ایمیل مشتریان را می گیرند. فورستر می گوید این بی توجهی شوکه کننده ای است. چریک ها هرگز نشانی ایمیل را فراموش نمی کنند.

۹. نهمین تکنیک پارتیزانی: از مزیت ثبت محصول استفاده کنید روی ثبت محصول استاندارد خود، درخواست نشانی ایمیل کنید

۱۰. دهمین تکنیک پارتیزانی: در تغییر ترافیک وب کارشناس شوید. خوب است اگر یک فهرست پستی بزرگ داشته باشید بسیار عالی است اگر بتوانید ایمیل های جلب کننده ای بنویسید که اعضای شما را به سرعت وب سایت تان بفرستد.

نتیجه نهایی: 

اما اگر نتوانید کاری انجام دهید، چیزی بفروشید،یا چیزی را بسازید، با وجود ترافیک زیاد، اگر نتوانید آن افراد را به مشتریان پرداخت کننده تبدیل کنید، در یکی از الزامات بازاریابی اینترنتی شکست خورده اید؛ یعنی تبدیل کردن بازدید کننده به مشتری.
بازاریابی آنلاین شاید تفریح باشد، یک بازی است، اما نوعی از بازی است که شما برای پول واقعی در آن بازی می کنید.

 

شما هم حتما بدنبال یک راه اجرایی برای افزایش فروش تان هستید.

چه روش هایی می تواند موجب افزایش فروش تان شود؟

اگر بودجه محدود داشته باشید باید چه کار کنید؟

بر روی لینک زیر کلیک کنید

بله٬ این روش را نیاز دارم

کسری رفالیان

کسری رفالیان

کسری رفالیان هستم . متخصص فروش و روانشناسی فروش. از مذاکره لذت می برم. علاقه زیادی به ایده پردازی دارم و طراحی استراتژی جزو علاقه مندی هام هست .
مربی مدیران و فعالان حوزه کسب و کار هستم و از موفقیت دیگران لذت می برم

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا