رفتن به محتوای اصلی
گزارش دومین سمینار ادمین آلفا

گزارش دومین سمینار ادمین آلفا

آنچه در دومین سمینار ادمین آلفا گذشت.

سلام به همه دوستان وان کلیکی
روز چهارشنبه 25 دیماه 1398 دومین سمینار ادمین آلفا با حضور 400 نفر از علاقمندان به این زمینه کاری و با تدریس جناب اقای میرابوطالبی و و رفالیان برگزار شد.

خب قبل از این که به شرح این سمینار بپردازیم، میخواهم از شما یک سوال بپرسم که اصلا آلفا به چه معناست؟

چرا ادمین آلفا؟

خب اگر جز آن دسته از افرادی هستید که میدانید معنی این کلمه چیست که هیچ، اما روی صحبت من با آن دسته از افرادی است که نمیدانند، و هنوز دنباله روی رفتارها و کارهای دیگران هستند و درکل پیش قدم و یا پیشرو نیستند. بله پیشرو. آلفا یعنی پیشرو، رهبر و برتر. ما هم آلفا را انتخاب کردیم تا ادمین پیشرو باشیم و یک قدم و یا حتا بیشتر از بقیه جلوتر باشیم.

از آن جایی که با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزارهای جدید، مشاغل جدیدی نیز ابداع میشوند. الان هم با گسترش اینستاگرام، محبوبیت آن در بین کاربران و بوجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی، شغل ادمین هم متقاضیان زیادی پیدا کرده است.
پیشنهاد من به شما دوستان وان کلیکی پیشرو بودن در این شغل است قبل از اینکه اشباع بشود.

خب برگردیم به موضوع اصلی، مباحثی که در این سمینار گفته شد. مدرس اول جناب آقای میر ابوطالبی بودند که در رابطه با آناتومی موفقیت در اینستاگرام صحبت کردند و رمز و رازهای موفقیت در این برنامه محبوب و چند میلیون کاربری ر ا اعلام کردند.
در ادامه برنامه 66 روزه ای را معرفی کردند که برای تداوم در کارها و موفقیت بیشتر در اینستاگرام لازم است.
در ادامه ی این برنامه، برنامه¬ی موفقیت دیگری معرفی شد که برای انجام آن 90 روز زمان لازم است تا جزئی ازبرنامه ی روزانه ما شود.

آیا میدانید نکته ای که برای افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند لازم است، چیست؟

بله درست حدس زدید،تولید محتوا.
در رابطه با تولید محتوا در این سمینار صحبت شد و تکنیکهای تولید محتوای هوادار ساز گفته شد. نکته ی حائز اهمیت در تولید محتوا این است که شما باید با تولید محتوا نرخ تعامل با مخاطب را بالا ببرید. که استراتژی های این نوع از تولید محتوا نیز تدریس شد.

در انتهای تدریس جناب اقای میرابوطالبی، از insight یا همان گزارش پست و استوری نیز صحبت کردند. و تکنیک¬های تحلیلی این گزارشها برای پولسازی نیز به حضار آموزش داده شد.

قبل از شروع صحبتهای آقای رفالیان زمان کوتاهی برای استراحت شرکت¬کنندگان در نظر گرفته شد و از ایشان پذیرایی بعمل آمد.
مدرس دوم جناب آقای رفالیان بودند. که ابتدا شرحی از وظایف ادمین را گفتند.ایشان ضمن تاکید بر تولید محتوای هوادارساز استراتژی هایی را نیز در این رابطه ارائه دادند که کاربر را به هوادار تبدیل میکند.

برای داشتن یک حساب قوی، لازم است بتوانید محبوبیت خود را در بین فالوئرهای صفحه تان افزایش دهید، و فالوئر صرف را به یک طرفدار واقعی تبدیل کنید.
اقای رفالیان پیرامون این موضوع، رمز محبوبیت در اینستاگرام را توضیح دادند.

مسئله فروش در بین کسب و کارهای اینترنتی یک مبحث بسیار مهم است. ایشان یکی از ترفندهایی که برای فروش ارائه کردند پست چند اسلایدی بود.
در این سمینار از راز درآمد آبشاری با اینستاگرام گفته شد. ایشان نیز همچون جناب میرابوطالبی بر تحلیل داده های insight تاکید داشتند و برای تحلیل این داده ها و استفاده از آن ها برای تشخیص رفتار کاربر گفتند. تا بتوانید در مقابل رفتار کاربر واکنش مناسبی ارائه دهید و زمان انتشار محتوای مناسب را از روی رفتار کاربر شناسایی کنید.

چیز دیگری که این سمینار را از سمینار قبل متمایز کرد: حضور دو ادمین موفق بود که زمان زیادی از فعالیت انها در این حوزه نمی گذرد.خانم میرشاه و خانم چناری دو ادمین موفقی بودند که از تجربیات خود و درامدی که از این راه بدست اوردند برای حضار گفتند. همچنین از مزایای داشتن فالوئر واقعی نسبت به داشتن تعداد زیادی فالوئر گفتند. لازم به ذکر است که در این سمینار علاوه بر آموزش، فضای متفاوت دیگری را شاهد بودیم که پرسش و پاسخ ،مسابقه و جوایز بود.

در پایان این سمینار علاقمندان به این حوزه ی کاری برای ثبت نام دوره و ورود به بازار کار جدید به بخش ثبت نام مراجعه کردند.
لازم به یادآوری است که این دوره در تاریخ 9 و 10 بهمن ماه 98 برگزار میشود.

ممنون از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا