رفتن به محتوای اصلی
استراتژی‌های تبلیغات در اینستاگرام با ویدئو

استراتژی‌های تبلیغات در اینستاگرام با ویدئو

برای تبلیغ کسب‌وکار خود می توانید از استراتژی‌های این مقاله استفاده کنید. تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش فالوور شما که در نتیجه به افزایش مشتریان شما منجر می‌شود بسیار حیاتی و مهم است اما در ابتدا پیشنهاد می‌کنم از داخل ستینگ پروفایل خود به حالت بیزینس تغییر دهید یا اگر پروفایل شما شامل تصاویر شخصی است یک اکانت جدید بسازید و آن را به حالت بیزینس در بیاورید.

در این حالت شما می‌توانید تحلیل‌های اینستاگرام از صفحه خود را داشته باشید ضمن اینکه به پروفایل شما دکمه‌های ارتباطی نیز می‌تواند اضافه گردد.

فیلم‌های برندینگ

این فیلم‌ها تمرکز روی برند شما دارند، از چشم‌انداز برند شما صحبت می‌کنند و تمرکز روی فروش به خصوصی ندارند معمولاً برای به خاطرسپاری شما در ذهن مشتری ساخته می‌شوند و بسته به بیانه برند عمل می‌کنند، یعنی اگر برند شما لوکس محسوب می‌شود فیلم ساختار خاص خود را دارد اما اگر برند شما ویژه کودکان است ساختار فیلم متفاوت خواهد بود.

برای ساخت این شکل فیلم‌ها بهتر است از تیم حرفه‌ای فیلم‌سازی کمک بگیرید چون معرف کاراکتر کسب‌وکار شما خواهد بود.

فیلم‌های محصول‌محور:

نوع دیگر از فیلم‌هایی که می‌توان برای تبلیغات در اینستاگرام از آن به نحو احسن استفاده کرد فیلم‌های محصول‌محور است، در این فیلم‌ها تمرکز شما روی معرفی محصول یا خدمات است و داخل آن توضیح می‌دهید چرا برای مشتریان این محصول و خدمت مورد نیاز است.

بهتر است این فیلم‌ها از یک فرد واقعی و عاری از هرگونه افکت و تصویربرداری حرفه‌ای باشد زیرا جز این حالت، مخاطب احساس می‌کند در حال دیدن تیزر تبلیغاتی است.

فیلم معرفی محصول می‌تواند نحوه کارکرد محصول خدمات پس از فروش گارانتی و سایر اطلاعات را داشته باشد در واقع تلاش ما در این گونه فیلم‌ها نشان دادن فرصت بی‌نظیر استفاده از محصولات ما است.

حتماً کاملاً، صادقانه در مورد محصولات خود صحبت کنید.

فیلم‌های آموزشی:

گاهی این فیلم‌ها با معرفی محصول هم‌پوشانی خواهد داشت اما در مجموع از جمله فیلم‌های بسیار تاثیرگذار است.

در فیلم‌های آموزشی شما می‌توانید هر موضوع مرتبط را به مخاطبین خود آموزش دهید و دقیقاً به همین دلیل امکان ویروسی شدن ویدیو شما بسیار زیاد است.

تبلیغات در اینستاگرام

 

نحوه استفاده از محصول، کارهای خلاقانه، تجربیات و یادگرفته‌های سایر مشتریان از جمله موضوعات کلی این فیلم‌ها هستند.

برای موفقیت در فیلم‌های آموزشی حتماً ساده بودن را نشان دهید چون مخاطبین اگر احساس کنند قرار است با فرآیند سختی روبرو شوند از خرید خودداری می‌کنند. (محصولات تخصصی طبیعتاً پیچیدگی خواهند داشت که طبیعی است)

 

فیلم‌های زنده:

این فیلم‌ها برای ارتباط مؤثر با کاربران عالی هستند که می‌توانند شامل پرسش و پاسخ و معرفی کسب‌وکار شما باشند یا رویدادی خاص را نمایش دهند مثل نمایشگاهی از محصولات شما یا یک حراجی.

در هر صورت فیلم‌های زنده الان بسیار پرطرفدار هستند.

تبلیغات در اینستاگرام

استراتژی انتشار:

در هر هفته شما باید از هر مدل فیلم یکی منتشر کنید تا ارتباط و تعامل شما با کاربران قطع نشود. با انتشار همه مدل‌ها در هر هفته، شما هم برندینگ کردید، هم محصولات را معرفی کردید و هم آموزش دادید، این کار خود روش درستی از تبلیغات در اینستاگرام به شمار می‌رود.

با این استراتژی صفحه شما توسط دیگران معرفی می‌شود، علاقه‌مند تولید می‌کند و برای شما در (پنج‌شنبه و جمعه) و برای برندینگ از سایر روزها، به دلخواه می‌توانید استفاده کنید.

استفاده از استراتژی 3 استوری:

برای معرفی و فروش محصولات می‌توانید از این استراتژی کمک بگیرید.

در ابتدا و در استوری اول سوالی از مخاطبین می‌پرسید و با کمک ابزارهای استوری، فالوورها را دعوت به تعامل می‌کنید بعد از دریافت چند پاسخ و منتشر کردن جواب‌ها، استوری هدفمند دوم را قرار می‌دهید. موضوع این استوری پاسخ خود شما به سوالی است که پرسیدید.

و در استوری هدفمند آخر شما اقدام به معرفی محصول مرتبط با سوال می‌کنید در واقع سوال شما یک ایجاد نیاز در ذهن مشتری برای معرفی محصول خودتان است.

به این نکات توجه کنید:

  • این استراتژی تبلیغات در اینستاگرام ایرانی است و توسط وان کلیک ساخته شده و آموزش داده می‌شود.
  • ممکن است شما برای معرفی محصول از چند استوری استفاده کنید و یا پاسخ به سوالات و نظرات در این فرآیند بسیار بیشتر از سه استوری شود و منظور ما سه‌دسته استوری هدفمند است.
  • از این روش در ماه فقط یک‌بار استفاده کنید زیرا بیشتر این فروش ایجاد نمی‌کند و تکراری می شود.
  • حتماً به کسانی که تعامل کردند دایرکت بدهید و ضمن تشکر با ارائه تخفیف به آن‌ها برای خرید انگیزه ایجاد کنید. این کار موجب می‌شود ماه بعد برای دریافت تخفیف مجدد، تعامل خود را تکرار و حفظ کند.

استفاده از افراد معروف:

این استراتژی هم مدتی است در حال استفاده کسب‌وکارها قرار گرفته. افراد معروف اکثراً کمک شایان توجهی به کسب‌وکار شما نمی‌کنند و معمولاً این دست فیلم‌ها می‌توانند کمی تاثیر برندینگ داشته باشند اینفلوئنسرهای کمی هستند که واقع می‌توانند فروش و مشتری برای شما بسازند و در اکثر موارد شما پول دور می‌ریزید.

ولی در مجموع روش بدی برای افزایش شهرت کسب‌وکارتان نیست که می‌تواند فروش هم ایجاد کند.

نکات پایانی برای تبلیغات در اینستاگرام :

  • حتماً کامنت‌های بی‌ربط را پاک کنید زیرا اعتبار اکانت شما را کم می‌کند.
  • کامنت‌های ربات‌های اینستاگرامی را پاک کنید.
  • از خرید لایک و بازدید جداً پرهیز کنید.
  • هشتگ‌های تکراری زیر هر پست خود نگذارید و هشتگ را متناوباً تغییر دهید.
  • فالوورهای فیک و دروغین خود را بلاک و سپس آن‌بلاک کنید.
  • می‌توانید پست‌های خوب خود را تبلیغ کنید تا بازدیدکننده بیشتری جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا