رفتن به محتوای اصلی
وب مستر کیست؟

وب مستر کیست؟

در پشت اجرای موفق یک وب‌سایت متخصصی وجود دارد که وظیفه تعمیر، نگهداری و سایر کارهای ضروری را بر عهده دارد. عنوان کلی که می‌توان به این شخص اختصاص داد وب مستر است. فاکتورهای گوناگونی در جذب بازدیدکننده به سایت و تبدیل آن به مشتری وجود دارد. مهم نیست که…

ادامه مطلب
۵ روش افزایش فروش آنلاین

فروشگاه آنلاین: 5 راه آسان برای افزایش فروش

آیا فروشتان کند است؟ آیا مشتری‌ها پس از خرید یک آیتم ارزان سایتتان را برای همیشه ترک می‌کنند؟ آیا تکرار خرید در فروشگاه آنلاین شما به‌ندرت اتفاق می‌افتد؟ حتی ممکن است محصولات فوق‌العاده‌ای داشته باشید و توضیحات عالی برای آن‌ها بنویسید اما تنها این‌ها برای موفقیت فروشگاه کافی نیست. در…

ادامه مطلب
رونق دادن فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین: روش‌هایی برای رونق دادن به آن

اگر می‌خواهید فروشگاه آنلاین تان به‌طور منظم مشتری داشته باشد باید دائماً روی افراد کارکنید و تشویقشان نمایید، یک بخش از این کار، تمایل به امتحان کردن تاکتیک‌های جدید است که شاید باب میلتان هم نباشند. در این مقاله چند روش آسان و درعین‌حال تأثیرگذار برای رونق بخشیدن به فروشگاه…

ادامه مطلب
عصرانه چهارم وان کلیک

گزارش عصرانه چهارم

عصرانه چهارم در روز سیزدهم مردادماه ساعت ۵ بعداز ظهر آغاز شد. از ابتدای برگزاری عصرانه ها هدف ما افزایش دانش وب مسترها و کارآفرین های اینترنتی بوده است به همین دلیل این عصرانه شکل متفاوت تری به خود گرفته بود. موضوع عصرانه چهارم کسب و کار و فروشگاه اینترنتی…

ادامه مطلب
ابزارهایی برای آزمون نقشه گرمایی

ابزارهایی برای آزمون نقشه گرمایی

کمپانی‌هایی وجود دارند که درزمینهٔ نقشه گرمایی ابزارهای فوق‌العاده‌ای به شما پیشنهاد می‌دهند. از بین دو نوع نقشه گرمایی، روی نرم‌افزارهای مربوط به ردیابی موس تمرکز می‌کنیم زیرا در مقایسه با نرم‌افزارهای ردیابی چشم گسترده‌تر، مقرون‌به‌صرفه تر و ساده‌تر است. این نرم‌افزارها عبارت‌اند از: 1- Crazyegg: این ابزار شامل نقشه…

ادامه مطلب
نقشه گرمایی سایت

نقشه گرمایی: نکاتی که از آن می‌آموزیم

نقشه گرمایی برای آنالیز رفتار بازدیدکنندگان بهترین است و به شما بینشی می‌دهد که از هیچ طریق دیگری نمی‌توانید به دست آورید که این امر منجر به افزایش چشمگیری در نرخ تبدیل تان می‌شود. نقشه‌ گرمایی به 2 دسته: ردیابی موس و ردیابی چشم تقسیم می‌شود. اکثر شرکت‌های بزرگ از نقشه…

ادامه مطلب
افزایش نرخ تبدیل با بهبود تجربه کاربری

بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل با استفاده از رنگ ها

نحوه استفاده از رنگ ها: 90% ارزیابی محصولات مربوط به رنگ است و هر رنگ یک تأثیر روانشناسی روی احساسات و نگرش ما دارد برای مثال: آبی آرامش‌بخش، زرد نشاط‌آور و مشکی نشانه زیبایی و رسمیت است. بنابراین استفاده از رنگ‌های درست در موفقیت محصولات و افزایش نرخ تبدیل و…

ادامه مطلب
تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر در سطح رضایتمندی

رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر

داشتن انتخاب‌ها و ویژگی های بیشتر برای افراد یک مزیت محسوب می‌شود و در سطح رضایتمندی آنها موثر است. آن‌ها از حق انتخاب خود استفاده می‌کنند و این برایشان یک ارزش است. اگرچه این موضوع هم مطرح است که هرچه انتخاب‌هایی که یک وب‌سایت ارائه می‌کند بیشتر باشد فهمیدن آن…

ادامه مطلب
بهبود تجربه مشتری- قسمت اول

بهبود تجربه مشتری

در اولین فیلم شبکه وایت برد در سال 1394 به بهبود تجربه مشتری پرداخته ایم . بهبود تجربه مشتری یکی از علوم جدید و بسیار تاثیر گذار است . در این فیلم به چند نکته کلیدی در مورد بهبود تجربه کاربران می پردازیم . در عصر جدید اقتصاد مزیت های…

ادامه مطلب
فضای سفید و بهبود تجربه کاربری

بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

فضای سفید، فضای هدررفته فضای سفید یا فضای منفی، فضای خالی بین یا اطراف عناصر یک طراحی یا صفحه‌بندی معمولاً نادیده گرفته یا فراموش می‌شود. اگرچه بسیاری از افراد فضای سفید را اتلاف ارزش و فضای صفحه می‌دانند اما این فضا عنصر ضروری طراحی وب‌سایت است که عنصری فعال محسوب…

ادامه مطلب
برگشت به بالا