رفتن به محتوای اصلی
8 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربری

بهبود تجربه کاربری: 8 نکته کلیدی

  بهبود تجربه کاربری  یا UXO یکی از مهم ترین بخش ها برای کمک به فروش شماست. با استفاده از نکات زیر تجربه کاربران خود را بهبود بخشید: 1- اجرای آزمون تجربه کاربری: این نکته قدرتمندترین روش در تجربه کاربری است. نسخه ساده به این شکل است که شرکت‌کنندگان خود را پیدا می‌کنید،…

ادامه مطلب
10 ایده بازاریابی پارتیزانی برای رشد کسب‌ و کار

بازاریابی پارتیزانی: 10 ایده برای رشد کسب‌ و کار

استفاده از ایده‌های بازاریابی پارتیزانی تغییر چشمگیری در موفقیت کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. وقتی مبنای کسب‌وکار آنلاین است، کارآفرینان آن تمام انرژی خود را روی تبلیغات اینترنتی می‌گذارند و دنیای واقعی را به‌ کلی فراموش می‌کنند و این‌گونه فرصت‌ها را از دست می‌دهند. دنیای روزمره پر از فرصت است. امروزه…

ادامه مطلب
بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کارهای کوچک

بازاریابی پارتیزانی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که روی تاکتیک‌های بازاریابی کم‌هزینه و غیرمعمول که منجر به حداکثر نتیجه می‌شود متمرکز می‌باشد. این سبک تبلیغاتی شدیداً وابسته به استراتژی‌های بازاریابی غیرمعمول، پرانرژی و تخیلی است. بازاریابی پارتیزانی مصرف‌کننده را از طریق شگفت‌زده کردن، ایجاد احساسی ماندگار و سروصدای اجتماعی زیاد جذب…

ادامه مطلب
سئو و بهینه سازی تجربه مشتری

13 نکته مهم بهبود تجربه کاربری در سئو:

تجربه خوب کاربر به‌طور چشمگیری باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود، درنتیجه نادیده گرفتن آن فاجعه به بار می‌آورد. در ادامه می‌آموزید که موقع تست یک وب‌سایت برای سئو و بهبود تجربه کاربری به دنبال چه چیزی باید بگردید. تعیین چهارچوب ذهنی صحیح: اطلاعات تنها جنبه مهم نیست بلکه روش هم…

ادامه مطلب
تاکتیک های سئو

3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد

وقتی تاکتیک های سئوتان جواب نداد، چه کار باید بکنید؟ آنچه اغلب افراد نادیده می‌گیرند این است که یک وبلاگ باید ارزش بر سایت بیفزاید و خریداران موجود و بالقوه را درگیر کند و یک سکوی پرش باشد. اما وبلاگ‌ها حتی پس از شکست خوردن در جذب ترافیک و تولید…

ادامه مطلب
۵ کلید روانشناسی در سئو

روانشناسی در سئو 5 کلید برای حرفه ای

5 کلید روانشناسی در سئو برای حرفه ای ها افراد راجع به نحوه استفاده خود از اینترنت چگونه فکر می کنند؟ هرچه که بازار هدف تان را بیشتر بشناسید کارایی کسب و کارتان بهتر خواهد شد. ابتدا باید نیازهای افراد را بشناسید و بدانید دنبال چه هستند حتی پیش از…

ادامه مطلب
ساخت لینک های داخلی

آپدیت ۴.۱:ساخت لینک های داخلی

ساخت لینک های داخلی یکی از روش های افزایش قدرت صفحات وب سایت است . علاوه بر این لینک های داخلی حرفه ای موجب افزایش هدایت و گشت و گذار بازدیدکنندگان در سایت می شود. آپدیت ۴.۱ نبرد صدر جدول به…
این نوشته تنها می تواند توسط اعضا مشاهده شود. اگر عضو هستید:وارد شوید اگر عضو نیستید، همین الان ثبت نام کنید. عضویت در سایت
ادامه مطلب
۸ روش بیش فروشی آنلاین

هشت اهرم افزایش فروش آنلاین

۸ روش بیش فروشی آنلاینسلام امروز قصد دارم هشت اهرمی که باعث افزایش فروش آنلاین وب سایت می شود را به همراه چند مثال معرفی کنم این روش ها همه زیربنای روانشناسی دارند و بر اساس کارکرد مغز ساخته شده اند.
اهرم اول:رنگ دکمه فراخوان
استفاده از دکمه زرد یا نارنجی بیشتر قابل تشخیص است تا رنگ های تیره تر زمانی که بازدیدکننده ها به سایت شما می آیند نا خودآگاه به رنگ های روشن تر خیره می شوند و در کمتر از سه ثانیه می خواهند متوجه کارکرد دکمه ی درون صفحه شوند.

قرمز و نارنجی با بالا بردن ضربان قلب نیز هیجانی کاذب در مغز ایجاد می کند که باعث ایجاد انگیزه خرید می شود در حالی که رنگ هایی مثل مشکی به دلیل ذات لوکس خود حتی ممکن است اضطراب از خرید ایجاد کنند.

بیش فروشی آنلاین

 

از راهنما های تصویری استفاده کنید
دکمه های فراخوان خود را ساده در صفحات سایت خود نگذارید از راهنما های بصری در سایت خود و به دیده شدن آن کمک کنید بر اساس

بیش فروشی آنلاین

رفتار شناسی انسان ها زمانی که آیتمی تصویری نزدیک دکمه وجود دارد حس انتخاب دکمه از زمانی که تنها در صفحه است بیشتر است.

ادامه مطلب
بهبود تجربه مشتری

آیا فقط باید پول بگیریم؟

چند روزی است که درگیر سرویس دهی یک شرکت میزبانی وب هستیم . متاسفانه در هنگام پایان هر سال این سرویس دهنده بسیار سخت گیرانه نسبت به دریافت مبلغ هزینه میزبانی وب سایت اقدام می کند ولی در طول سال هیچ توجهی به مشکلات و خواسته های مشتری ندارد. در این چند…

ادامه مطلب
یک نکته مهم برای سئوی سایت

سئوی سایت: یک نکته مهم

احتمالا شما هم بدنبال کسب رتبه های بهتر در گوگل هستید. سئوی سایت یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از پرقدرت ترین روش ها برای ایجاد بازدیدکننده برای وب سایت و در نتیجه کسب و کار اینترنتی شماست . اما یک سوال بسیار مهم در اینجا برای بسیاری از…

ادامه مطلب
برگشت به بالا