مزایای بازاریابی درون گرا
بازاریابی درون گرا یکی از روش های نوین بازاریابی با استفاده از ابزارهای موجود در وب می باشد . در این فیلم به یکی از مزیت های این بازاریابی می پردازیم
بازاریابی درون گرا یکی از روش های نوین بازاریابی با استفاده از ابزارهای موجود در وب می باشد . در این فیلم به یکی از مزیت های این بازاریابی می پردازیم
شمارش بازدیدکنندگان یک وب سایت کار خنده داری است ٬ وقتی همه آنها از همان صفحه اول ٬ خارج شده اند ! [podcast]http://startsite.ir/UploadedFiles/93/radio-sales/05-statjoke.mp3[/podcast]
صفحه اصلی وب سایت یکی از با ارزش ترین اموال در جهان می باشد . امروز در مورد سه نکته مهم در طراحی صفحه اول برای شما صحبت می کنیم . [podcast]http://onebox.ir/wp-content/uploads/radio-sales/04-homepage.mp3[/podcast]
بازاریابی درون گرا روشی است در بازاریابی که بر اساس جلب توجه افراد بجای ارایه مستقیم محصول یا خدمات کار می کند . سه پایه اصلی این روش بازاریابی عبارت است از : رسانه های اجتماعی ٬ وبلاگ و سئو [podcast]http://onebox.ir/wp-content/uploads/radio-sales/03-inbound.mp3[/podcast]
صاحبان وب سایت باید به یک نکته بسیار مهم توجه کنند !مخاطبین شما به تنها چیزی که اهمیت نمی دهند سلایق شخصی شما در طراحی ظاهر وب سایت است . (برگرفته شده از Dr.Mentor)
امروز در رادیو فروش می خواهیم به یکی از عوامل کنده رشد کسب و کارها بپردازیم . قانون پیچیدگی یکی از عوامل کند کننده رشد کسب و کارهاست . چرا این عامل اینقدر اهمیت دارد و ما باید در کسب و کارمان از آن دوری کنیم . http://onebox.ir/wp-content/uploads/radio-sales/02-Complexity.mp3
بهینه سازی رتبه سایت سئو Search Engine Optimization یک هنر است که وب سایت شما را بهینه سازی می کند تا برای موتورهای جستجو نمایان شود و رتبه مناسبی در هنگام جستجوی کاربران اینترنت داشته باشید . صدها موتور جستجو در دنیا وجود دارد که گوگل مهم ترین آنهاست ،…
کسب و کار اینترنتی به نوعی از کسب و کارهایی گفته میشود که فعالیت آنها روی اینترنت و مبتنی بر پتانسیلهای اینترنت انجام میشود. ویژگی منحصر به فرد : راه اندازی این ایده بر حضور اینترنت ماندگار است. نیاز به یک مکان فیزیکی نیست.میتوان کسب و کار خود را به…
در بازاریابی سنتی ، شرکت ها بر پیدا کردن مشتریان متمرکز می شوند. آنها با ارائه و استفاده از تکنیک های ضعیف در بازاریابی و ایجاد وقفه در ذهن آنها سعی می کنند مشتریان را جذب کنند. تکنیک هایی مثل فراخوان های سرد، تبلیغات چاپی ، تبلیغات تلویزیون ، ایمیل…
چرا بازاریابی درون گرا برای کسب و کار شما مهم هست ؟ در بازاریابی سنتی ، شرکت ها بر پیدا کردن مشتریان متمرکز می شوند. آنها با ارائه و استفاده از تکنیک های ضعیف در بازاریابی و ایجاد وقفه در ذهن آنها سعی می کنند مشتریان را جذب کنند. تکنیک…