رفتن به محتوای اصلی
گزارش دوره پرورش دیجیتال مارکتر حرفه ای (دکترای وبمستری)

گزارش دوره پرورش دیجیتال مارکتر حرفه ای (دکترای وبمستری)

(این گزارش تا پایان دوره به روز رسانی می شود)

وان کلیک از ابتدای سال 98 دوره حرفه ای دیجیتال مارکتر را شروع به بزگراری کرده است.

در این نوشته سعی دارم ضمن آشنایی بیشتر با این دوره شما را از اتفاقات مرتبط با خبر کنم.

شروع یک دیجیتال مارکتر حرفه ای
جلسه اول: روش های درآمدزایی دیجیتال مارکتر

در جلسه اول به بررسی مسیر کاری یک دیجیتال مارکتر و روش های درآمد زایی او پرداختیم در مورد وب سایت ها صحبت کردیم و وضعیت دانشجویان را مورد تحلیل قرار دادیم.

با توجه به این که دوره شامل مدرک فنی و حرفه ای است به شدت سختگیرانه همه را ملزم به انجام تمرینات می کنیم و هر جلسه تکالیف به خصوصی دارد.

البته با توجه به این که در بخش دوم کلاس همه مشغول کار عملی می شوند معمولا کسی دچار مشکلی برای انجام تکالیف نمی شود.

در پایان این جلسه دانش جویان با دریافت دستورالعمل جلسه آماده شروع حرفه ای دوره شدند.

دیجیتال مارکتر: متخصص ui و ux

جلسه دوم: متخصص UI و Ux شوید

در جلسه دوم موضوع رابط کاربر و تجربه کاربر را به صورت تخصصی توضیح دادیم، البته هر کدام از این دو مورد تخصص های بسیار مهمی هستند و فعالان خاص خود را دارند.

در این جلسه دیدگاه ما انتقال استراتژی های مورد نیاز یک دیجیتال مارکتر بود، چطور استراتژی درست را اتخاذ کند و در کسب و کار اینترنتی همین مواردی که در دوره یاد می گیرند را از متخصص رابط کاربری و یا تجربه کاربری مطالبه کند.

با زدن مثال های عملی و نمونه های واقعی کاملا موضوع را در ذهن همراهان دوره حک کردیم به طوری که در ساعت بعد تغییرات مهمی را روی سایت خود انجام دادند.

محتوا نویسی حرفه ای و مدرن

جلسه سوم: محتوا نویسی حرفه ای یک دیجیتال مارکتر

در  جلسه سوم در مورد تولید محتوا یک جلسه حرفه ای داشتیم. این جلسه یکی از استراتژیک ترین و از نظر محتوا سنگین بود محتوا یکی از مهم ترین بخش های کار دیجیتال مارکتر است.

از انتخاب موضوع و انتخاب عنوان گرفته تا پردازش محتوا و بررسی میزان تاثیر محتوای ارایه شده توسط متخصص دیجیتال مارکتینگ.

یک متخصص دیجیتال مارکتر کسی است که کلیات استراتژی محتوایی را به تیم تولید محتوا دیکته کند، زیرا او می داند چطور مخاطبین را می تواند با کسب و کار درگیر کند و مشتری تولید کند.

تولید محتوا با ایجاد ترافیک روی سایت اصلی ترین عامل جذب مشتریان است.

در ساعت دوم این جلسه به صورت عملی همه دانشجوبان محتوای خود را انتخاب و عنوان های جذاب برای محتوای انتخابی خود ساختند.

چگونه تبلیغ دهیم؟ کجا تبلیغ دهیم؟

جلسه چهارم: ترفندهای کلیدی برای تبلیغات

در جلسه چهارم در مورد محتوایی حرف زدیم که هیچ کس دیگر به دانشجویانش نمی گوید:

تبلیغات موفق و مدل درست کمپین دیجیتال مارکتینگ

معمولا تجربه تبلیغ موفق به کسی گفته نمی شود اما در این جلسه ما همه تجربه خود را بیان کردیم بدون سانسور. این جلسه کاملا بر اساس تجربه مدرسین دوره و سال ها آزمون و خطا و تجربه روی انواع تبلیغات اینترنتی پایه ریزی و تدریس شد.

اکثر دانشجویان شدیدا مشغول نوشتن و یادداشت برداری بودند زیرا این تجربه های در هیچ کجای دیگر بیان نشده و بسیار ارزشمند و آموزنده بود و به راحتی جلوی هدر رفت بودجه تبلیغاتی را می گرفت، حتی نکات فریب نخوردن و موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی به ریز توضیح داده شد.

در بخش عملی مدل های مختلف برای تبلیغات در قالب مساله مطرح شد تا به مانند یک دیجیتال مارکتر مجبور باشند در شرایط مختلف حل مساله کنند و قدرت تصمیم گیری خود را بهبود بخشند.

این دوره در واقع یک مدرسه سختگیر برای پرورش دیجیتال مارکتر است

محتوای این نوشته تا انتهای دوره به روز خواهد شد با ما همراه باشید.

سید حسن میرابوطالبی

سید حسن میرابوطالبی هستم . نزدیک به ۱۲ سال است در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی فعالم . عاشق آموزش و کمک به کسب و کارها برای رشد و بهینه سازی هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا